Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvakantietijd, koopjestijd

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
huppel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Oktober 2006
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 350
Direct Link To This Post Onderwerp: vakantietijd, koopjestijd
    Posted: 31 Juli 2007 om 15:57

Voor al diegenen, die dit jaar het mooie zwarte woud of de Schwäbische Alb bezoeken, en van breien houden, zouden een uitstapje kunnen maken naar de verschillende fabriekswinkels, waar garen verkocht wordt.

Ik heb gisteren 2 kilo garen gekocht voor €10,-. Heel dun, die ik zelf samenvoeg, om o.a. sokken te breien.

http://stores.ebay.de/only1hundred

http://www.sockenwolle.de/index2.html

Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2007 om 00:49

Ik moet steeds op vakantie met 4 mannen die zien het bezoek aan een wolfabriek of zelf aan een poppenmuseum niet zitten.   Ik ben steeds in de minderheid. Alleen als we toevallig een handwerkwinkeltje paseren durf ik eens binnenglippen.

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 259
Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2007 om 09:43

Heh, Line, hier is het de omgekeerde winkel. Mijn papa met 4 vrouwen!!. (mama, ik en 2 zussen) Dus, hij moet mee met ons naar de wolwinkels hé

Groetjes Perlefientje

P.S. Jammer genoeg ga ik niet naar het mooie zwarte woud of de Schwäbische alb .

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2007 om 09:50
Tja, jammer dat het niet wat dichterbij is. Ik snap alleen niet zo goed hoe het werkt op Ebay. Zodra er een bod is gedaan en de tijd is afgelopen, dan moet (?) het gebodene toch verkocht worden? Op dit moment wordt dus voor een rol garen van € 6,90 een bod gedaan van € 1,99?? Dan wordt het inderdaad wel een koopje.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2007 om 11:53
Misschien mogen ze hun aanbod intrekken, als er te laag geboden wordt. Bij Marktplaats gooit de verkoper je bod er soms af. Ik laat het altijd aan mijn man over. Dan wijs ik de advertentie aan en zeg hoe hoog hij mag bieden. De betaling mag hij ook regelen. Want hij legt me de dingen wel uit, maar zo snel, dat ik ervan duizel.

Voor winkelen in handwerk- of boekwinkels moet je eigenlijk een vriendin hebben, die de neus dezelfde kant op heeft. Mijn familie ging altijd aan me trekken om me snel voorbij zo'n winkel te krijgen in de hoop dat ik 'm niet zou opmerken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2007 om 18:58

Mijn man sjokt altijd netjes mee,of gaat buiten op een bankje zitten,en ik neem dan rustig de tijd,als hij ergens wil kijken is het andersom,dus keurig geregeld!

E bay snap ik ook niets van, en in het buitenland komen we tegenwoordig bijna niet meer,dus moet ik het van ons landje hebben,zou wel willen dat er hier ook van die verkoophallen zijn.Scheelt vaak erg veel geld!

Back to Top
huppel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Oktober 2006
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 350
Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2007 om 21:59

Hallo Allemaal

Bij Ebay kun je bieden en op het eind van de veiling staat het bedrag van de hoogst biedende vast. De verkoper is verplicht voor dit bedrag te leveren. Zo heb ik al heel veel veilingen gewonnen. Ook is de koper dan verplicht om het te kopen. Het is niet moeilijk. Het voordeel van Ebay is, dat je weet waar je aan toe bent.  

En Breioma, als je wol nodig hebt, zou ik het kunnen kopen en het je opsturen.

http://stores.ebay.de/only1hundred

Bij deze ben ik in het magazijn geweest, omdat ik er in de buurt woon. Ik word in dit soort bedrijven altijd heel erg hebberig en moet ik me inhouden, om niet heel veel te kopen.

 

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns