Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Valentijn en Evie

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Valentijn en Evie
    Posted: 06 Maart 2012 om 08:17

De staart heeft wel wat voeten in aarde gehad. Het blijkt ook een ver familielid van Evie te zijn omdat de staarten niet helemaal overeenkomen.

Reactie van mijn man toen hij Valentijn en een doos (hartjes)chocolaatjes 's morgens in zijn auto vond: "Ik word gek van dat haken van jou".
Enne bedankt hé.  (We zijn wel gelukkig getrouwd hoor).
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 08:28
Nou doe mij zo'n valentijnskado hihi, maar ik herken het wel hoor, ik ben ook maar wat gaan weggeven, de amigurumi'begonnen te domineren in de woonkamer hihi
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 10:01
Geweldige eekhoorn, met een geweldige staart,
een schattige valentijns-verrassing en een
........... echtgenoot. Dat mag je zelf invullen,
b.v.humoristische, schattige, romantische, dankbare .
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 10:05

Ha ha ha ik heb net zo'n man.
Die eekhoorn vind ik prachtig! Hoe heb je die staart zo gekregen? Echt heel mooi.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 11:05

wat zijn ze weer mooi.

die staart is idd echt een ellende maar het resultaat is echt geweldig. die wol hoort er echt bij.

en mijn man denkt er net zo over behalve als ik weer een opdrachtje binnenhaal en zo de pot voor de vakantie spek.

Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 11:10
Wauwwwwww, GE-WEL-DIG! Vooral Evie :D
Liefs,
Tamara
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 11:28
Zo mooi
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 13:24
Dank u, dank u.

Die staart:
Ik had een tip gelezen dat bij dergelijk garen, je een grotere haaknaald zou kunnen gebruiken. Dus toen een staart die twee keer zo groot als de eekhoorn was.
Toen met een kleinere naald gehaakt, was de staart nog veel groter, dus maar een stuk naar beneden en een beetje trekwerk de staart op de juiste plaats ge(trokken)naaid.
Het makkelijk is wel dat als je de tel kwijt bent met haken, je rustig er wat steken bij kunt maken. Je kunt gewoon ergens insteken en een vaste meer of minder maken. Je ziet het toch niet.

En ja, mijn man is wel een hele grote kerel, maar er lag toch een muisje met een heeel groot hart voor hem klaar (hierdoor heb ik wel een grote bos tulpen binnengesleept van hem later op die dag). Hij houdt echt van me  .

Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 13:46
prachtig!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 16:57
Fijn te horen dat hij toch wel lief is .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.094 seconden.
Lang Yarns