valt me op |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Tams
Duizendpoot
Lid sinds: 28 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Juni 2012 om 18:13 |
|
Als we dan toch allemaal zo eerlijk zijn ;) Het valt mij op dat je nog maar kort op het forum bent en al heeeeel veel posts hebt. Overal waar ik kijk zie ik topics die door jou geopend zijn, en ook bij creaties zag ik net alleen al vier topics van jou. Ik denk dat zelf: als je zo snel bent met haken spaar de werkjes van een week dan op en maak er een topic van. Als ik zóveel topics van iemand zie ben ik juist geneigd er niet of minder op te reageren, als een stille hint dat er ook wel één topic van gemaakt kan worden, maar ook omdat ik t persoonlijk wel wat irritant vind worden dan .... Of ik denk: als ik in één topic al heb gezegd dat ik creaties leuk vind, moeten de creas in een ander topic dat op dezelfde (!) dag geopend word wel heel bijzonder zijn wil ik dr nog een x wat van zeggen.
|
|
|
Liefs,
Tamara |
|
![]() |
|
lieveheersbeestje
Hobbywonder
Lid sinds: 28 Mei 2012 Locatie: rotterdam Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Juni 2012 om 18:18 |
|
ja oke, dat kan ik idd doen ja. en ja ik ben heel actief maar dat komt gewoon nog omdat ik niks anders te doen heb, dat zal misschien de komende dagen minder worden.
|
|
![]() |
|
Tams
Duizendpoot
Lid sinds: 28 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Juni 2012 om 19:02 |
|
Het was ook niet als aanval bedoeld hoor trouwens, ik realiseer me dat dat misschien zo over kan komen omdat het geschreven staat. Maar het is gewoon mijn mening maar ;)
|
|
|
Liefs,
Tamara |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Juni 2012 om 19:15 |
|
oei tamara jij verwoord precies wat ik dacht, dus er zit een kern van waarheid in, het is een beetje veel allemaal.
ik hoop dat je het niet verkeerd opvat en er niet boos om wordt maar zo voel ik het ook, het is echt niet persoonlijk tegen jou bedoeld
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Juni 2012 om 19:32 |
|
Tammy als je nu iets minder tijd besteedt aan het forum en is lekker gaat haken, we hebben gezien dat je dat heeel goed kan en dan een hele mooie collage maken van je werkjes en dan op het forum zetten. ik denk dat iedereen ook een beetje jaloers is op de tijd die jij beschikbaar hebt, de meesten van ons hebben niet zoveel tijd over om en te haken en het forum te bekijken
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Juni 2012 om 20:17 |
|
Hey Tammy,
velen benijden je inderdaad dat je in de mogelijkheid bent veel tijd te spenderen aan haken en hobby's allerlei. En inderdaad, je hebt de laatste week behoorlijk wat topics gestart. Natuurlijk begrijpt iedereen dat je enthousiast bent en op zich zal niemand daar iets op tegen hebben. Maar je hebt de voorbij week ongeveer n 30-tal topics gestart en daaruit blijkt dat je net iets té enthousiast bent. En zoals Lydia zegt : niemand houdt je tegen te haken en niemand houdt je tegen je creaties op het forum te posten, maar als je zo actief bent, kan dit inderdaad misschien het best in een collage of een algemene topic met ditjes en datjes, en niet alles apart.
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Juni 2012 om 20:24 |
|
Ach ja, ik ben alweer bijna vijf jaar lid van dit forum, en nog altijd 'slechts' een duizendpoot. Dat kan dus ook! Het subforum 'Mijn Creaties' is zo ongeveer het subforum waar ik het minst op kijk, af en toe blader ik het een beetje door, maar meestal heb ik geen tijd en zin om te reageren. Ik reageer sowieso vrij weinig, hoop niet dat iemand dat me kwalijk neemt. Als ik iemand kan helpen, zal ik dat zeker doen, en ik vond het ook gezellig om naar de Hobbydoosdag te komen, maar ik vind het ook niet nodig om mijn hele leven in de Koffiecorner te gooien of onder ieder dingetje van iedereen 'Heel leuk, hoor' te typen.
Ik post hier eigenlijk ook zelden creaties van mezelf, want ik vind Ravelry veel fijner, daar kan ik makkelijker overzicht houden. En de rest van mijn tijd besteed ik liever aan handwerken dan aan forummen! |
|
![]() |
|
lieveheersbeestje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Juni 2012 om 21:31 |
|
ik vat het niet verkeerd op hoor, ik was idd iets te enthousiast en zal er op letten. het is goed dat het tegen mij gezegd word zodat ik er wat aan kan doen, als het niet gezegd word dan weet ik het niet en ga dan gewoon door. ik zal met mezelf afspreken om op vaste tijden even op het forum te komen en daarnaast andere dingen te doen. bedank dat jullie het op een respect volle manier brengen.
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Juni 2012 om 22:01 |
|
ach ik vind je wel een heel lief vrouwke hoor, je vat het zo goed en sportief op
![]() |
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Juni 2012 om 19:30 |
|
Hey Tammy,
Hebben ze via de begeleiding geen creatieve ondersteuning voor je?? Bij ons is er op dinsdag knutselatelier, op woensdag breiclub, op donderdag koken, op vrijdagmiddag hobbyclub ( dames - en 1 heer - die samenkomen om handwerk te doen).... Zoniet, misschien kan je dit eens voorstellen of er 1 x/ per week zoiets kan georganiseerd worden. Men vindt het doorgaans leuk als iemand initiatief neemt, bij ons dit dit toch het geval...
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
lieveheersbeestje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Juni 2012 om 21:01 |
|
ja er is hier wel elke dag ab, maar echt leuk is het daar niet. en ze hebben sporten maar dat kan ik niet doen met mijn knie.
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Juni 2012 om 22:37 |
|
Misschien eens proberen een nieuwe wind doorheen het systeem laten waaien door voor te stellen dat je een haakclubje zou willen opstarten. Met jou kennis, tips en zo kun je anderen op die manier ook een vorm van bezigheidstherapie bezorgen én ze iets te leren. Een soort van haakvoogd.
bij ons is er ook altijd iemand een beetje verantwoordelijk om alles in goede banen te leiden zonder de baas te moeten spelen. Tis maar een voorstel hoor.
|
|
|
|
|
![]() |
|
lieveheersbeestje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Juni 2012 om 08:11 |
|
ja het is goed dat je mee denkt. maar ik denk dat de afdelings hoofd het niet goed gaat vinden. en de meesten mensen hier houden niet van creatief zijn. die willen meestal alleen de krant lezen, achter de computer of tekenen en meer niet.
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Juni 2012 om 12:48 |
|
Begrijp ik hoor, je kan niet alles in een keer veranderen en ook niet verwachten dat je direct een ganse club hebt. Maar af en toe eens iemand helpen met haken, maakt soms anderen nieuwsgierig, en zo kan de bal missschien aan het rollen gaan, je weet maar nooit.
Eens voorstellen kan geen kwaad, en als je het voorstelt, zie het dan als iets kleins en niet mega groot want daar knappen ze meestal op af. en..... de aanhouder wint natuurlijk. Toon ook je creaties aan je begeleiders of een medemensen, dit wakkert ook de creativiteit aan. Succes!!!
|
|
|
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Juni 2012 om 23:29 |
Vraagje, waarom post jij niet meer onder jouw oorspronkelijke naam Tammie? Of heb ik het topic gemist waarin je het misschien al hebt verteld. Pure nieuwsgierigheid, hoor. Je bent me geen verklaring schuldig. |
|
![]() |
|
lieveheersbeestje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Juni 2012 om 23:32 |
|
daar kan ik niet meer op door een of andere reden.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |