Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvan chrisje

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 12:27

en vandaag een dagje minder met het weer, hihi! ze heeft een topje aan en de poncho er over...  Hopelijk al niet versleten tegen de winter... want dan moet ik een nieuwe, proest!

ja inderdaad perle, ze groeit als kool en is nu langer dan haar "grote" zus... Dit jaar dus de kinderboek van Phildar maar overslaan? Hm, ze vindt die "volwassen" dingen nog niet echt mooi, 't is nog het één nog het ander nu, hé...

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 19:55

Ja,ze word een hele mooie vrouw,hé!!!!

Al denken we daar van ons jongste niet graag aan...maar klein kunnen we ze helaas niet houden!

En voor het kind eigenlijk wel goed,hé!Amberke wil hier soms ook zo graag groot zijn (soms)want soms vind ze klein zijn ideaal!

Goh,vind je het laatste boek niet mooi?

Zoals die harige vest en mouwloze lange jas? Wel al snel 88 euro voor 14-16 jaar.Maar die witte in 4 verschillende kwaliteiten die vind ik super!Zou die nu es zo graag voor Ellen maken maar ze vind er niets aan!

Dan heb je die trui met korte mouwen(met kabels in?) en dat langere truitje in ajour!Daar zou Hema zeker ook weer héél mooi rank en slank in zijn!!

Zoek je echter iets specifieks(lees zoekt Hema iets bijzonders?)want ze krijgen hun eigen smaak,he en maar goed ook!

Laat gerust maar weten!Ik help graag zoeken!

Nog het een nog het ander zeg je!!!!Precies !Nog mossel nog vis!

Maar ze krijgt reeds een prachtige vin hoor!Meer mermaidachtig (als je het mij vraagt)!!!!

Koester deze tijd maar!Chrisje!Ze zijn momenteel minder ziek,hebben nog geen vriendje en luisteren nog steeds naar mama!!!

Amber fluisterd me nog steeds elke dag toe dat ik de beste mam ben van de hele wereld!Hoe lang blijft dit nog duren?

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.457 seconden.
Lang Yarns