van de kringloop (of rommelmarkt) |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
het is nog wat vroeg om dat te zeggen Niania maar het zit wel heel prettig dus ik heb er zeker geen spijt van
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is mooi meegenomen dat de stoel lekker zit
en dan maar gaan hopen dat die zere benen ook tot het verleden horen straks |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
de stoel heb ik veel plezier van en is ook kattenklimkunstbestendig nu vond ik op mp een oranje emaille lepelrek, helemaal gaaf ik had vanmorgen half elf afgesproken en ik had vannacht bijna 10 uur achtereen geslapen dus het was rennen en heel hard fietsen maar ik heb de buit binnen |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo' n rek waar alldrlei soorten lepels aanhangen en ook een s huimspaan ?
Dat hadden wij vroeger thuis in het groen email . Weet niet wat je ermee wil doen ,maar ik wens je er veel plezier mee. |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dankjewel Mutti! hier thuis heb ik grijs gewoklt. niet het rek maar de lepels en die heb ik aan een roede hangen. ik hou gewoon van die oude dingen oranje heb ik eigenlijk voor in mijn tuinhuisje al wordt het een beetje puzzelen waar ik het kan hangen....
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ook .
Mijn overgrootmoeder , had een winkeltje waarin ze dat soort dingen verkocht . Ook bruin en gekleurd aardewerk Ik heb er nog wel wat van o.a een po en een melkkan . |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
o dat grijs gewolkte daar ben ik ook fan van
veel plezier met je aanwinst
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
We hebben gewoon veel te veel weggedaan .
Maar ja waar moest je alles laten ? |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dankjewel Niania |
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |