Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

van roze of blauwe wolk gevallen!!!!

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 16:55
Heel veel sterkte en knuffels!
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 17:29
Meissie toch, wat een ellende. Heel veel sterkte en een knuffel!
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 17:37
Wat erg! Heel veel sterkte en knuffels.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 17:38
Hi Welp,

Heeeeel veel sterkte in deze moeilijke tijd en knap van je dat je de kracht op hebt kunnen brengen om dit droevige nieuws aan ons te vertellen!

Dikke knuf! Hug
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 17:58
Ach meis wat een verschrikkelijk nieuws....die onzekerheid is afschuwelijk....ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd....

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 18:01
Ach meisje toch, alles wat ik hier zou schrijven doet er eigenlijk niet toe.
Ik hoop alleen voor jouw dat de onzekerheid niet al te lang meer zal duren.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 18:07
Och meissie toch...... hier zijn geen woorden voor toch wens ik jou veel kracht toe in de komende moeilijke tijd.

Groet Woutera
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 18:14
Wat erg voor jullie. Geen idee wat ik verder kan zeggen.
Wil jullie heel veel sterkte wensen.

Liefs Rianne
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 18:40
Heel veel sterkte voor de komende periode toegewenst en met het verlies van jullie nog ongeboren kindje. Weet uit ervaring hoe verdrietig dit allemaal is. In gedachten leef ik dan ook met jullie mee.

Hopelijk kun je het op den duur een plekje geven......

Heart

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 18:47
hoi,
wat erg! heel veel sterkte
groetjes marian
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 18:50
ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen wat een in en in verdrietig nieuws heb er ook geen woorden voor.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 19:14
Wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie. Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen. HugHugHug
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 19:43
Hier schieten woorden tekort
Wat vreselijk
Heel veel sterkte voor iedereen
vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 19:52
Ik heb er echt geen woorden voor.....
Doet alles wat men kan om zwanger te worden, lukt het dan uiteindelijk,
om dan achteraf te vernemen dat het toch niet mocht zijn....
zorg aub héél goed voor jezelf!!!

ik, die 3 kinderen heb, besef soms niet wat waardevols ik thuis heb rondlopen. Met dit gebeuren wordt ik ferm wakkergeschud en met mijn neus eens goed op de feiten gedrukt. We vinden het ondertussen zo vanzelfsprekend dat ze om je heen lopen, dat je er niet meer bij stilstaat wat het voor anderen betekent.....

Ik duim alvast voor je...ik hoop dat je wensen in de toekomst toch nog mogen uitkomen!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 20:00
Heel veel sterkte en neem vooral tijd voor jezelf.
Liefs en een dikke knuffel Wilma
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 20:23
Veel sterkte voor jullie... Ben zelf ook een kindje verloren na een korte zwangerschap en naar mijn gevoel is dat nog altijd men derde kindje... Hug  We duimen voor wat beter nieuws....
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 20:51
héél véél sterkte
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 20:53

lieve lieve allemaal,

wat een ontzettende lieve berichtjes, (had ik nooit verwacht.) ik moest het voor mijn gevoel gewoon hier even kwijt,
ontzettend fijn om te lezen dat er zoveel, eigenlijk vreemde, met je mee leven ,want heel raar je denkt dat je er helemaal alleen voor staat .
het doet me goed zulke lieve berichtjes te lezen het houdt me op de been.

heeel veel liefs welp
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 20:58
heel veel sterkte met het verwerken hiervan.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 21:02
Je staat er niet alleen voor hoor, helaas zijn er denk genoeg die een soort gelijk iets mee hebben gemaakt.
Heel veel sterkte deze periode, en hopelijk komt de wens van een mooi gezond kindje ooit nog uit.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns