Van welke foto wil je een borduurontwerp? |
Reageer |
Autheur | |
steekjelos
Newbie Lid sinds: 26 April 2016 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 April 2016 om 21:35 |
Als je een leuke foto hebt die je graag wilt borduren, maak ik graag een telpatroon voor je. Ik heb het geduld, de computerprogramma's en de ervaring om van een geschikte foto een prachtig ontwerp te maken. Het enige dat je nog hoeft te doen is het zelf borduren .
Voor de beste ontwerpen maak ik gebruik van zowel DMC als Anchor-garen. In kwaliteit verschillen die namelijk niets van elkaar. Je mag zelf het aantal kleuren en de exacte grootte bepalen. Stuur me een berichtje als ik iets voor je kan betekenen. Groeten, René |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat het hier beter op zijn plekkie is.
@ steekjelos, Mij gaat het eigenlijk om 2 kleuren. Het is een geboorte kaartje in blauw en wit. Ik heb er niet eens een goede foto van, maar kan daar wel aan komen. Dus ik denk dat dit niet haalbaar is. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor het aanbod !
Eerst mijn huidige voorraad patronen afwerken. Indien nodig geef ik zeker een seintje. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |