Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vanaf 9 oktober ziek

 Reageer Reageer Pagina  <12345 8>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 08:29
He,he...ben blij dat je wat op geknapt bent,Corrie!! Nou rustig aan opbouwen en niet meteen weer de volle roefffff want dan hebben "ze"je zo weer te pakken! Kleine stapjes(en dan niet net alles ik met kasten gaan lopen sjouwen,deze op je voet laten landen en gedwongen weer de bank op moeten....)
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 11:08
Kost moeite maar ik doe het kalm aan mijn zwabberbenen zeggen wel dat ik nog niet kan whahahahaah
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 12:24

Het ging wat beter maar waar dit moet eindigen  IK WEET HET NIET

 voel me vandaag beroerd.

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 12:46

Corrie,zodra je weer naar de dokter gaat laat dan aub.je bloed nakijken.

BETERSCHAP>

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 16:16
Als het zodoor blijft gaan ( morgen mijn laatst pil van de kuur) maak ik morgen een apspraak voor vrijdag.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 16:26
Sterkte Corrie.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 19:31
oh Corrie, wat vervelend! Heel veel sterkte!
Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2181
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikzelf Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 19:43
Wat vervelend beterschap gewenst
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 22:00

van harte beterschap Corrie , hopelijk gaat het je al een beetje beter af .

van die antibiotica kun je u natuurlijk ook beroerd voelen , slecht eten en de maag overheen gehutseld , maar je eigenlijke probleem moet er wel door verbeteren . Ik had laatst een soort van griepachtige toestanden , was hondsmoe , moest me vooruit slepen en niets lukte , had nergens zin in dan slapen en op de bank liggen . Heb er ook zo'n 3 weken mee gezeten hoor toen het eindelijk een beetje beter ging .

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 15:17
Hoe is het nu? Beetje opgeknapt? Of toch de dokter maar weer bezocht?
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 15:30
Sinds gisteren niet meer zo vreselijk moe dus komt wel goed denk ik  DANK JULLIE WEL ALLEMAAL.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 16:43
oef nu kan het alleen maar beteren corrie
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 17:00
Het duurt wel lang hè .
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 08:33
sinds afgelopen zaterdag ben ik die erge vermoeidheid kwijt al zat ik gisteren voor het eerst weer even op de fiets om een boodscap te doen maar wat viel dat tegen zeg ppppppfffffffffffffffffff
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 12:53
Doe het maar rustig aan hoor nu ook niet te veel willen
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 13:27
komt goed
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 13:53
Gelukkig zit er nu vooruitgang in. Doe het nog wel rustig aan.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 16:20
zeker weten
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 16:48
Ik ben zo blij dat het wat beter gaat. Wees a.u,.b voorzichtig en zuinig op jezelf.
Was dat fietsen nou persé nodig?
Heb je wel eens gehoord van de uitdrukking:
Ziekte komt te paard en gaat te voet?
M.a.w. het moet zijn tijd hebben. Groetjes.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 18:10

Ik weet het ben vanmiddag ook gewaarschuwd door Peter waar ik accupuntuur krijg tegen de hoofdpijn.

kalm aan doen klopt

Gef het tot eind dit jaar hoor heb woensdagavond handwerk hier en die blijven meestal tot half 11 heb al gezegd jullie mogen komen maar tot eind dit jaar om half 10 naar huis en daar is begrip voor.

Verder ben ik niet meer op het buurthuis geweest wil gewoon af en toe zelf een boodschapje doen op de fiets ff lekker de buitenlucht in en Peter zei je kan beter fietsen dan lopen dus proberen he?

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.392 seconden.
Lang Yarns