vasten in achterste lus |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
bonko99 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OP het linkerplaatje heb je inderdaad je haaknaald in de achterste lus gestoken maar als ik het rechterplaatje zie, dan lijkt het er verdacht veel op dat je door beide lussen hebt gehaakt. Ik weet niet of de linkerfoto het begin van een steek was en de rechterkant het resultaat van een "in de achterste lus gehaakte steek"? Want dan lijkt het erop dat er inderdaad iets niet goed gaat.
Linkerfoto is goed, dan sla je je draad om je haak en trek je je naald door die ene (achterste) lus, je hebt dan twee steken op je naald; draad om je naald slaan en door beide lussen op je haaknaald halen. Dat is een steek door de achterste lus. |
|
![]() |
|
Elleke81 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2012 Locatie: Noorwegen Status: Offline Points: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dank je Bonko, het linkerplaatje is de illustratie van het haken in de achterste lus, de rechterfoto is eigenlijk alleen maar een goede foto van de totale steek (voor het haken in de achterste). Ik ga morgen meteen aan de slag :)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |