Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vasten in achterste lus

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bonko99 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bonko99 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 22:08
OP het linkerplaatje heb je inderdaad je haaknaald in de achterste lus gestoken maar als ik het rechterplaatje zie, dan lijkt het er verdacht veel op dat je door beide lussen hebt gehaakt. Ik weet niet of de linkerfoto het begin van een steek was en de rechterkant het resultaat van een "in de achterste lus gehaakte steek"? Want dan lijkt het erop dat er inderdaad iets niet goed gaat.

Linkerfoto is goed, dan sla je je draad om je haak en trek je je naald door die ene (achterste) lus, je hebt dan twee steken op je naald; draad om je naald slaan en door beide lussen op je haaknaald halen. Dat is een steek door de achterste lus.
Back to Top
Elleke81 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elleke81 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 22:26
Dank je Bonko, het linkerplaatje is de illustratie van het haken in de achterste lus, de rechterfoto is eigenlijk alleen maar een goede foto van de totale steek (voor het haken in de achterste). Ik ga morgen meteen aan de slag :)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns