Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Veel, heel veel leuks

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Veel, heel veel leuks
    Posted: 01 Mei 2015 om 21:55
Deze link kwam ik vandaag tegen, staan heel veel, heel leuke dingen op.

https://www.pinterest.com/amigurumifreely/
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2015 om 00:46
Inderdaad, bedankt.

Ik ben nog maar eens verloren gelopen tijdens het scrollen en klikken .
Er staat zo veel op en als je dan ergens op klikt kom je op nog eens zoveel en zo loop ik dus altijd verloren.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2015 om 05:12
Dat heb ik ook. Dan ben ik zo maar 2 uur verder alleen met klikken en kijken. Ik heb dan nog geen steek gedaan.
Hanny
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2015 om 19:46
Originally posted by hhoekstra hhoekstra wrote:

Dat heb ik ook. Dan ben ik zo maar 2 uur verder alleen met klikken en kijken. Ik heb dan nog geen steek gedaan.

O wat herkenbaar, daar heb ik ook zoveel last van.
Het gebeurt heel vaak dat ik de pc aanzet om een bepaald iets op te zoeken, dat ik hem dan 3 uur later weer uitschakel en tot de ontdekking kom dat ik nog niet heb gezocht waar het eigenlijk om ging. Embarrassed
Maar dan heb ik wel alweer een hele hoop inspiratie opgedaan voor toekomstige projecten. LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2015 om 23:13
Daarom gebruik ik nogal veel de rechtermuisknop en dan kiezen voor "Link openen in nieuw tabblad", dan hou je de bronwebsite tenminste altijd open, navigeert een stuk makkelijker.
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2015 om 16:47
Dank je wel. Idd heel veel leuks!
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns