Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

veel stiller

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 23:32
Originally posted by macheri macheri wrote:

Originally posted by vikike vikike wrote:

ik moet zeggen dat van het goede weer en de kinderen etc. heeft daarvoor toch nooit de reden geweest dat het stiller was, maar dank aan diegene zoals ik eerlijk zijn komen kijken en lezen maar inderdaad veel minder reageren.
kom nu ook nog maar 1 maal per dag kijken en daarvoor kwam ik toch elk vrij moment even piepen

Ik snap het even niet.  
Waarom zijn mensen die zeggen dat  het door een boel andere reden komt dan de discussie nou weer niet eerlijk???????????Cry
Dat dat voor jou zo geld kan best  zijn. 

Maar ik voor mezelf, heb 5 dagen 40,5 graden koorts gehad en dan ga ik echt niet achter de computer zitten. 

Dus bij mij komt het echt niet door dezelfde reden als bij jou. 
En met mij zullen er nog een heleboel andere ook een heel andere reden hebben.
Wat ik al zeg ik ken er minstens 3 die met  vakantie zijn.

Zijn wij dan niet eerlijk??????Unhappy

zo zie je maar weer hoe snel iemand zich voelt aangevallen omdat ik 1 woordje schrijf zoals ik het voel, moet jij maar eens even uitleggen hoe ik het dan moet zeggen zodat ik jouw niet ga kwetsen ?????????

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 23:37
Je kan gewoon zeggen dat het  voor jou wel geld en dat jij er wel problemen mee hebt en dat hele dank aan de eerlijke mensen gewoon weglaten. 
Dat was namelijk wel degelijk bedoeld om het zo op te vatten want  het is eigenlijk een totaal overbodige opmerking. 
Maar ja je maakt  hier mee natuurlijk wel zelf iets heel duidelijk he.

Maar ik ga hier verder niet op in want  je zoekt er gewoon naar.

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 23:43
Originally posted by macheri macheri wrote:

Je kan gewoon zeggen dat het  voor jou wel geld en dat jij er wel problemen mee hebt en dat hele dank aan de eerlijke mensen gewoon weglaten. 
Dat was namelijk wel degelijk bedoeld om het zo op te vatten want  het is eigenlijk een totaal overbodige opmerking. 
Maar ja je maakt  hier mee natuurlijk wel zelf iets heel duidelijk he.

Maar ik ga hier verder niet op in want  je zoekt er gewoon naar.

misschien begrijp je mij niet ik ben een Belgje , en ben ik te dom om te begrijpen wat jij nu bedoeld
wat ik zoek ik mensen die terug beginnen te investeren in het forum en niet naar kleine woorden zoeken om iets in gang te zetten

Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 00:04
Ik ben maar een nieuweling hier, maar geen nieuweling op allerlei (honden)forums en werkelijk overal is het ook hetzelfde, er is maar weinig nodig om een ander te laten ontploffen. En ik maar denken dat die handwerkende dames wat milder waren met elkaar in omgang... blijkbaar verkeerd gedacht? Maar ik moet zeggen, ik vermaak mij hier prima en vooralsnog vind ik een ieder heel mild hier, moet je eens langskomen op een hondenforum.... tja daar wordt pas echt met sh*t gegooid LOL
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 02:05
Vikike wat de argumenten 'weer en kinderen' betreft, klopt het helemaal hoor wat de dames zeggen.

Meer dan de helft van de vakantie was het zo'n rotweer dat je bijna niks anders kon doen dan achter je pc zitten en in Nederland starten de scholen vroeger dan bij ons. Ik denk dat de Belgskes eerlijk gezegd volgende week (bij de start van het nieuwe schooljaar) ook niet veel aanwezig zullen zijn.. Wink

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 11:00
Mijn probleem niet, maar door die regen zullen veel mannen en kinderen ook liever achter de computer hebben willen zitten.

Ik heb het op het moment ook druk met de burgerlijke stand van mijn poppenfamilie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 11:07
Originally posted by Esther1963 Esther1963 wrote:

Ik ben maar een nieuweling hier, maar geen nieuweling op allerlei (honden)forums en werkelijk overal is het ook hetzelfde, er is maar weinig nodig om een ander te laten ontploffen. En ik maar denken dat die handwerkende dames wat milder waren met elkaar in omgang... blijkbaar verkeerd gedacht? Maar ik moet zeggen, ik vermaak mij hier prima en vooralsnog vind ik een ieder heel mild hier, moet je eens langskomen op een hondenforum.... tja daar wordt pas echt met sh*t gegooid LOL

nou vlak het hier ook niet uit hoor, M'n pa zei altijd als er geen haan is om de boel te controleren wordt het een bende in het kippenhok

Nou hebben we hier op het forum een prachthaan en die kan bepaalde dingen op z'n belgisch zo mooi onder woorden brengen, dat vindt ik toch van onze zuiderburen. Ons hollanders zijn misschien vaak te kort door de bocht, vindt het altijd een heerlijke manier zoals zij het onder woorden brengen. (Zij kuisen het huis, wij schoonmaken) heb eerlijk gezegd geen zin in beide
lydia wijsbroek
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 11:23
Op het hondenforum zijn verschillende moderatoren maar dan nog gaat het er hard aan toe en ik geloof dat ik ergens in juli nog uitgemaakt ben voor het volgende "Een schoolvoorbeeld van een gefrustreerde feminist in de overgang" en dan heb ik het over het kippenforum en degene die mij zo beschreef was een man. LOL Ach hij is hier ernstig voor op de vingers getikt door de moderator van het kippenforum, maar hier zit geen moderator en ik ben nog geen scheldpartijen tegen gekomen (of ik heb niet goed gelezen Wink) Dus ik weet niet wat beter is, wel of geen moderator. 
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 12:52

in juli nog uitgemaakt ben voor het volgende "Een schoolvoorbeeld van een gefrustreerde feminist in de overgang"

Overduidelijk wie hier de gefrustreerde is. LOL
Hier bij ons zouden ze antwoorden : Wat is er jongen ? Mocht je vannacht niet van je vrouw ? Wink

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 12:55
Originally posted by dine dine wrote:

in juli nog uitgemaakt ben voor het volgende "Een schoolvoorbeeld van een gefrustreerde feminist in de overgang"

Overduidelijk wie hier de gefrustreerde is. LOL
Hier bij ons zouden ze antwoorden : Wat is er jongen ? Mocht je vannacht niet van je vrouw ? Wink

Inderdaad.... dat is precies wat ik wilde neerschrijven, maar niet gedaan omdat het olie op het vuur is bij zo'n vent dus hij is door alle andere vrouwen ook op de vingers getikt. Maar niks geen excuses he van het trotse haantje... LOL ik heb het maar zo gelaten (goh wat ben ik aardig )
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 14:48
Hey dames, ik zit in Zuid Frankrijk.........waar het regent.......en ik DUS even achter de pc zit...... WinkSmile. Ik denk dat voor ons allen geld t"rust en regelmaat" en dat dat  vaak ver te zoeken is in de vakantieperiode....Het was mij al opgevallen voor ik weg ging dat het rustig is op het forum. Ach dan hebben we weer een en ander te vertellen als we elkaar weer treffen hier,toch?!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 19:44
Originally posted by dine dine wrote:

Meer dan de helft van de vakantie was het zo'n rotweer dat je bijna niks anders kon doen dan achter je pc zitten en in Nederland starten de scholen vroeger dan bij ons. Ik denk dat de Belgskes eerlijk gezegd volgende week (bij de start van het nieuwe schooljaar) ook niet veel aanwezig zullen zijn.. Wink

Klinkt mij niet logisch in de oren, ik heb juist meer tijd voor de computer nu de kinderen weer naar school zijn.
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 20:07
Bij ons zijn de eerste dagen echt wel hectisch.
De kinderen komen de eerste week elke dag met een lijstje naar huis om spulletjes aan te kopen.
De boeken moeten gekaft worden.
En dan heb ik het nog niet over de dagelijkse ritjes naar school : 's morgens brengen, 's middags ophalen om thuis te eten, daarna terugbrengen en daarna weer ophalen. 
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 11:50
Ik was gewoon een paar daagjes lekker vakantie aan het vieren. Daar mijn laatste minivakantie dateerde uit 2008 was ik hier heel hard aan toe :)
Enige wat jammer is: ik was bezig met een mooie sjaal van garns en die ligt nog in de auto die nu niet voor de deur staat... Het was te laat vannacht om alles uit de auto te halen hihi. Anders was ik nu nog niet op het forum geweest :P
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 22:08
Zoals ik al eerder gezegd heb,ben ik op dit moment met andere dingen bezig dan met handwerken. Het staat allemaal een beetje op een laag pitje. Maar dat komt allemaal wel goed hoor, hoop ik
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 13:04
Ik hoop vanaf nu volledig terug te zijn eventjes een beetje tijd nodig voor mij en mijn gezin
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 14:08
Ik mag niet te veel doen. Ik heb nu gelukkig vakantie, maar ik mag niet teveel achter de computer, haakwerk rustig aan en breiwerk ligt stil. Sinds anderhalve week terug zit ik weer met nek en schouderklachten. Nou ja, wel wat langer hoor. Mar anderhalve week geleden ben ik teruggefloten door mijn lichaam. Pijn in nek en schouders met tintelingen en doof gevoel links.
Het gaat nu eindelijk weer wat beter, maar ik moet wel goed oppassen.

Ik had nog wel iets afgemaakt voordat ik niets meer mocht. Ik heb gisteren geprobeerd een foto te plaatsen bij creaties, maar mijn computer wilde niet. Dus ik probeer het later nog een keer.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.343 seconden.
Lang Yarns