Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

veiligheidoogjes

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:33
Heb even gekeken. Ik vind (vanaf) $ 12,-- verzendkosten nou niet echt goedkoop eerlijk gezegd...

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:43
Originally posted by Seeke69 Seeke69 wrote:

Heb even gekeken. Ik vind (vanaf) $ 12,-- verzendkosten nou niet echt goedkoop eerlijk gezegd...

Amai, hoe kom jij op zoveel verzendkosten? Als ik kijk bij www.etsy.com/shop/6060 krijg ik bij verzendkosten meestal iets tussen de 2 en 3 euro, en dan per item extra komt er nog een klein bedragje bij. Blijkbaar zijn de verzendkosten trouwens wel verhoogd sinds de laatste keer dat ik daar bestelde, want toen heb ik 3,60 dollar betaald voor in totaal 50 paar oogjes, terwijl ik nu 4,30 dollar zou betalen voor dezelfde bestelling (ik heb het even vergeleken). 
Als ik dat dan vergelijk met dat ik in België in de plaatselijke wolwinkel gemiddeld 70cent tot een euro per paar oogjes betaal, komt het me goedkoper uit om ze in Amerika te bestellen. De verzendkosten naar België zijn goedkoper dan mijn benzine naar de dichtsbijzijnde hobbywinkel die oogjes verkoopt (45 km). 

Als je bij webwinkels in Nederland kijkt, versturen ze ofwel niet naar België, ofwel rekenen ze pakketverzending van 7 of 8 euro (en voor oogjes lijkt met dat écht niet noodzakelijk). Er zijn wel winkels die goede verzendkosten hebben naar België. Zoals http://www.chellebel.nl of http://www.creamijn.nl/ Wink, maar meestal hebben ze net niet het maatje dat ik zoek. Ik gebruik bijvoorbeeld heel veel de 4,5 mm oogjes voor sleutelhangers. 
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:53
Ik had bij shipping gekeken. Daar stond dat het naar het buitenland vanaf $ 12,-- kost.
Maar 4,30 is natuurlijk wel te doen natuurlijk.
De link naar de etsy in belgië werkt bij mij trouwens niet... Ik heb op etsy.com gekeken.

Klopt wat je zegt over verzendkosten in Nederland. Het is gewoon belachelijk af en toe. Vaak idd rond de
€ 7,-- voor iets dat door de brievenbus kan. Is ook veel te duur!

Chellebel ken ik niet, creamijn wel, daar zijn de verzendkosten zo laag mogelijk gelukkig. Maar ja, als ze de juiste maat niet hebben houdt dat natuurlijk ook op Wink

Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:56
Verzendkosten zijn inderdaad een groot probleem en in België is het nog duurder om te versturen, ik ben momenteel met verschillende koerierdiensten bezig om een haalbare prijs te krijgen. Ik heb pas nog een pakje verstuurd naar Nederland en dat kost me 16€ ik viel bijna achter over Wink maar we blijven zoeken tot we iets haalbaar hebben en zo eerlijk mogelijk verloopt.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:57

Ik had bij shipping gekeken. Daar stond dat het naar het buitenland vanaf $ 12,-- kost.
Maar 4,30 is natuurlijk wel te doen natuurlijk.
De link naar de etsy in belgië werkt bij mij trouwens niet... Ik heb op etsy.com gekeken.

Sorry, ik had een typfoutje gemaakt! Het moet inderdaad .com zijn!
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 13:00
Hihi kan gebeuren :-)

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 15:16

Chellebel ken ik niet, creamijn wel, daar zijn de verzendkosten zo laag mogelijk gelukkig. Maar ja, als ze de juiste maat niet hebben houdt dat natuurlijk ook op Wink

Bij Chellebel heb ik besteld. Snel de oogjes binnen (binnen een week), goed verpakt. Alleen de sluitingen waren van die plasticjes en ik vind persoonlijk een ijzeren rondje fijner (sneller aanbrengen). Voordeel van deze plastieken is dat ze smaller zijn dus wanneer je oogjes dicht naast elkaar moet plaatsen dit beter kan.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 16:59
ik krijg die rondjes er niet op geklikt. Kan aan mijn handen liggen, niet genoeg kracht.....
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 17:01
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

ik krijg die rondjes er niet op geklikt. Kan aan mijn handen liggen, niet genoeg kracht.....

Heb je het geprobeerd met zo'n schroevendraaier voor bitjes of met een oude stylo? Bij mij werkt dat namelijk redelijk goed, want heb zelf ook niet zoveel kracht in mijn handen. Als ik het dan op een tafel doe, dan kan ik er goed op steunen en mijn gewicht erop zetten.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 17:47
Originally posted by Veerletje Veerletje wrote:

Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

Heb je het geprobeerd met zo'n schroevendraaier voor bitjes of met een oude stylo? Bij mij werkt dat namelijk redelijk goed, want heb zelf ook niet zoveel kracht in mijn handen. Als ik het dan op een tafel doe, dan kan ik er goed op steunen en mijn gewicht erop zetten.

dat helpt echt wel hé die schroevendraaier, wel even een handdoek eronder doen, zodat het oogje niet beschadidgd word

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 18:27
Ik zal even schandalig mijn manier vertellen. Als het niet wil lukken, vouw ik het haakwerkje over het zwarte en dan bijt ik het witte stukje vast Embarrassed Niet charmant, maar wel effectief LOL
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 19:39
ik heb 15 paar oogjes bij creamijn besteld in de maten 4.5 mm, 6 mm en 9 mm en  6.20 betaald, verzendkosten inbegrepen
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 23:29
Originally posted by zazia zazia wrote:

Ik zal even schandalig mijn manier vertellen. Als het niet wil lukken, vouw ik het haakwerkje over het zwarte en dan bijt ik het witte stukje vast Embarrassed Niet charmant, maar wel effectief LOL

LOLLOLLOL Zoiets dergelijks heb ik ook eens gedaan.

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 09:28
Is de tandarts daar blij mee?
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 11:30
Originally posted by pippie pippie wrote:

Is de tandarts daar blij mee?

Dat was ook mijn gedachte Tongue

Ik doe het eerste gedeelte ook op die manier, ander haakwerk over het oog maar dan met een platte tang knijp ik het rondje over het pinnetje al dan niet gepaard met een lelijke blaar op het einde... (je kan niet overal perfect in zijn whahahaha LOL)
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 18:17
IK heb nog geen klachten gehad LOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.797 seconden.
Lang Yarns