veiligheidoogjes |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | ||
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Heb even gekeken. Ik vind (vanaf) $ 12,-- verzendkosten nou niet echt goedkoop eerlijk gezegd...
|
||
![]() |
||
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
|
Amai, hoe kom jij op zoveel verzendkosten? Als ik kijk bij www.etsy.com/shop/6060 krijg ik bij verzendkosten meestal iets tussen de 2 en 3 euro, en dan per item extra komt er nog een klein bedragje bij. Blijkbaar zijn de verzendkosten trouwens wel verhoogd sinds de laatste keer dat ik daar bestelde, want toen heb ik 3,60 dollar betaald voor in totaal 50 paar oogjes, terwijl ik nu 4,30 dollar zou betalen voor dezelfde bestelling (ik heb het even vergeleken). Als ik dat dan vergelijk met dat ik in België in de plaatselijke wolwinkel gemiddeld 70cent tot een euro per paar oogjes betaal, komt het me goedkoper uit om ze in Amerika te bestellen. De verzendkosten naar België zijn goedkoper dan mijn benzine naar de dichtsbijzijnde hobbywinkel die oogjes verkoopt (45 km). Als je bij webwinkels in Nederland kijkt, versturen ze ofwel niet naar België, ofwel rekenen ze pakketverzending van 7 of 8 euro (en voor oogjes lijkt met dat écht niet noodzakelijk). Er zijn wel winkels die goede verzendkosten hebben naar België. Zoals http://www.chellebel.nl of http://www.creamijn.nl/
![]() |
||
![]() |
||
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
|
Ik had bij shipping gekeken. Daar stond dat het naar het buitenland vanaf $ 12,-- kost.
Maar 4,30 is natuurlijk wel te doen natuurlijk. De link naar de etsy in belgië werkt bij mij trouwens niet... Ik heb op etsy.com gekeken. Klopt wat je zegt over verzendkosten in Nederland. Het is gewoon belachelijk af en toe. Vaak idd rond de € 7,-- voor iets dat door de brievenbus kan. Is ook veel te duur! Chellebel ken ik niet, creamijn wel, daar zijn de verzendkosten zo laag mogelijk gelukkig. Maar ja, als ze de juiste maat niet hebben houdt dat natuurlijk ook op
![]() |
||
![]() |
||
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
|
Verzendkosten zijn inderdaad een groot probleem en in België is het nog duurder om te versturen, ik ben momenteel met verschillende koerierdiensten bezig om een haalbare prijs te krijgen. Ik heb pas nog een pakje verstuurd naar Nederland en dat kost me 16€ ik viel bijna achter over
![]() |
||
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
||
![]() |
||
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
|
Sorry, ik had een typfoutje gemaakt! Het moet inderdaad .com zijn!
|
||
![]() |
||
|
Hihi kan gebeuren :-)
|
||
![]() |
||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
|
Bij Chellebel heb ik besteld. Snel de oogjes binnen (binnen een week), goed verpakt. Alleen de sluitingen waren van die plasticjes en ik vind persoonlijk een ijzeren rondje fijner (sneller aanbrengen). Voordeel van deze plastieken is dat ze smaller zijn dus wanneer je oogjes dicht naast elkaar moet plaatsen dit beter kan. |
||
![]() |
||
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
|
ik krijg die rondjes er niet op geklikt. Kan aan mijn handen liggen, niet genoeg kracht.....
|
||
![]() |
||
|
Heb je het geprobeerd met zo'n schroevendraaier voor bitjes of met een oude stylo? Bij mij werkt dat namelijk redelijk goed, want heb zelf ook niet zoveel kracht in mijn handen. Als ik het dan op een tafel doe, dan kan ik er goed op steunen en mijn gewicht erop zetten.
|
||
![]() |
||
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
|
dat helpt echt wel hé die schroevendraaier, wel even een handdoek eronder doen, zodat het oogje niet beschadidgd word
|
||
![]() |
||
![]() |
||
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
|
Ik zal even schandalig mijn manier vertellen. Als het niet wil lukken, vouw ik het haakwerkje over het zwarte en dan bijt ik het witte stukje vast
![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
|
ik heb 15 paar oogjes bij creamijn besteld in de maten 4.5 mm, 6 mm en 9 mm en 6.20 betaald, verzendkosten inbegrepen
|
||
![]() |
||
|
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
|
Is de tandarts daar blij mee?
![]() |
||
![]() |
||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
|
Dat was ook mijn gedachte ![]() Ik doe het eerste gedeelte ook op die manier, ander haakwerk over het oog maar dan met een platte tang knijp ik het rondje over het pinnetje al dan niet gepaard met een lelijke blaar op het einde... (je kan niet overal perfect in zijn whahahaha ![]() |
||
![]() |
||
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
|
IK heb nog geen klachten gehad
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |