Veiligheidsoogjes losmaken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Tanneke ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 08 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Augustus 2011 om 08:56 |
Hallo,
mijn haakwerkje was bijna af en ik plaatste de veiligheidsoogjes al. Dat was heel dom, want toen ik het hoofdje opvulde vond ik dat ze niet juist stonden. Kan je die oogjes terug losmaken? Hoe? Graag jullie tips! |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als je zo'n plastic achterkantje hebt, kun je die met een kniptang misschien kapot knippen...
|
|
![]() |
|
Tanneke ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 08 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 49 |
Dat kan zeker, maar dan is mijn probleem nog niet opgelost:
ik heb alleen nog maar dit paar en ik wil de knuffel straks cadeau doen. Ik had ze dus heel graag opnieuw gebruikt... Dom, ik weet het, maar wou het toch maar vragen. Je weet nooit! |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14116 |
Peuteren tot ze los zijn, gaat natuurlijk moeizaam. Ze er daarna op de goede plek instoppen en proberen er een beetje lijm tussen te prutsen zodat ze weer stevig zijn, want het mechanisme werkt natuurlijk niet meer. Lijm doet vaak wonderen. Succes, Lida
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
IK heb dit ooit ook gehad, met een nagelvijltje heb ik 1 van de binnenkantjes soepel gemaakt en kon ik het zo lostrekken. Wat Lidwina zegt, als je het opnieuw gaat gebruiken dan maar een dot lijm erbij zodat het niet meer los kan.
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Zitten er aan het eind van de stokjes geen gaatjes? Daar zou je eventueel nog een draadje door kunnen halen. Dat zit er bij mij wel in namelijk.
|
|
![]() |
|
Het is gelukt. Heb uiteindelijk een andere, oude knuffel
moeten opofferen en dan zoals jullie zeiden met lijm terug vastgezet. Dank je wel voor de tips! & nbsp; |
|
![]() |
|
Blijkbaar kan ik niet zomaar een foto van mijn pc opladen.
Ik probeer het dan maar via een omwegje: http://imageshack.us/photo/my- images/709/20110817164727.jpg |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Wat een schatje. Goed gedaan
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
prachtig diertje
|
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |