Verdeeld minderen |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Februari 2015 om 11:22 |
of meerderen: als ze dat zeggen in een patroon, kun je geen eenvoudige deelsom maken. Je kunt veiligheidsspeldjes of paperclips of stekentellers met een opening gebruiken om aan te geven waar je de steken gaat minderen, dan zie je vooraf op de pen of in je haaktoer of het mooi regelmatig gaat.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik hiervoor tandenstokers, maar dat gaat wel eens fout...
|
|
Grx
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan misschien satépennen? Die zijn groter en dus beter zichtbaar. Het is zo sneu als iemand de nieuwe trui past en au au gaat roepen.
|
|
wat rozengeur. |
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Om uit te tekenen hoeveel steken er moeten zitten tussen de meerderingen/minderingen gebruik ik een excelblad
Dan maak ik eerst allemaal vierkantjes van die rechthoeken dan nummer ik de nodige vakjes (aantal steken) eerst met een gewone berekening, die uitkomst teken ik dan op dat blad. komt het uit (laatste meerdering/mindering) in de laatste steek dan verdeel ik de eerste rij steken in twee en zet de voorste helft dan achteraan. dan is alles goed verdeeld. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjonge Francis, das een werk. Ik ben ook een grote fan van Excel, maar gebruik het meestal om verdeling van kleuren uit te proberen.
Bij verdeeld meerderen gebruik ik de methode die Magtelt heeft. Eerst een beetje grof berekenen hoeveel steken er ongeveer tussen de meerderingen (of minderingen) moeten zitten en dan steekmarkeerders over de naald verdelen.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb altijd gewone ruitjesschriften voor tellen, rekenen en tekenen, van Action.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Hijs.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Hijs.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Kijken of deze ook nog naar boven mag, voor ik weer van spammen word beschuldigd.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Hijs
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |