verdrietig |
Reageer | Pagina <1 234 |
Autheur | |
pluimpje37
Groupie Lid sinds: 18 Januari 2014 Locatie: sint-niklaas Status: Offline Points: 90 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel sterkte gewenst.
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Och Minke, wat erg. Mijn oprechte deelneming. Heel veel sterkte voor jou en de meisjes
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een verdrietig bericht en wat een gemis zal dat zijn voor jou en jullie meisjes. Heel veel sterkte!
|
|
Groet,
Yobsje |
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn deelneming. Heel veel sterkte voor jou, je meisjes en familie en vrienden.
|
|
Grx
|
|
Nikaatje
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh Minke wat een afschuwelijk bericht. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe met het verlies van je man, en voor je kinderen ook om het verlies van hun vader te kunnen verwerken.
|
|
linde
Newbie Lid sinds: 20 November 2013 Locatie: Limburg Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kracht en sterkte gewenst bij het verwerken van jullie verdriet.
Linde.
|
|
Jolly
Hobbywonder Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn oprechte deelneming met het grote verlies van jullie man en vader.
Sterkte en kracht toegewenst voor deze moeilijke tijd. |
|
Groetjes van Jolly
|
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat vreselijk om zo jong al te moeten sterven en jij en de kinderen zijn ook nog veels te jong om zonder man en vader door het leven te moeten. Ik wil je dan ook heel erg veel sterkte wensen!
|
|
|
|
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte met dit zware verlies.
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben een hele poos hier niet meer geweest en lees nu dit bericht.
woorden schieten te kort,veel te jong nog. Heel veel sterkte voor jouw en de kinderen met dit grote verlies en de komende tijd. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een verdriet,angst en zorgen....zomaar opeens zonder lieve partner,vriend en lieve papa. wat zullen jullie een verdriet hebben.heel veel sterkte en hopenlijk zijn er veel lieve mensen om jullie heen om jullie met liefde te omarmen en alle steun te geven die jullie verdienen xx
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd en heel veel sterkte
|
|
|
|
violetbloem
Newbie Lid sinds: 10 Maart 2014 Locatie: Usquert Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte en moed komende dagen en tijd
|
|
ikzelf
Hobbyguru Lid sinds: 13 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2181 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd en sterkte
|
|
|
|
Vlekje
Groupie Lid sinds: 10 Maart 2014 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 54 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte voor jou en je kinderen.
Dikke knuffel voor jullie 3tjes. Liefs Ank |
|
Reageer | Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |