Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verena

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Verena
    Posted: 27 November 2015 om 16:02
Het nieuwe nummer van Burda Verena Breien is uit. Mooie stola's en capes en leuke kerstspullen. Ik heb het abonnement opgezegd, het loopt nog tot juni, maar ik ben blij met dit nummer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2015 om 16:49
Toevallig krijg ik vandaag een brief mbt de bevestiging van een abonnement op Verena in de brievenbus. Heb ik afgesloten op de brei- en haakdagen in Zwolle. Maar ik heb alleen nog maar deze brief waarin het nieuwste nummer wel genoemd wordt, maar het blad zelf zat niet in de brievenbus.Unhappy
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2015 om 14:34
Als je een jaarabonnement hebt, let dan op dat je de gratis Anna krijgt. Daar moet je zelf echt achteraan, van eiges komt hij niet. IK ga er altijd over tekeer en dan geef ik hem door aan iemand die meer handwerkhobbies heeft dan ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2015 om 20:47
Ik hou het in de gaten Magtelt. Bedankt voor de tip!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2015 om 14:41
Ik hup een beetje op en neer, ik heb de Verena binnen en ben a little bit pissed als ik zie dat dat een maand na jou is. Dit was namelijk het
laatste nummer dat bij mijn abo hoorde en ze kunnen blijkbaar niet zo goed tellen. Dus je weet t, je kunt ze beter van te voren mailen
dat je jouw laatste nummer ook trouw in de bus verwacht, anders kun je je een maand lang lopen opdraaien Geek 
Laat ik zeggen een heeeeeeeeeeeeeeel mooi blad, maar de abo service viel me tegen (zeker de laatste paar keer). Als jullie van de Verena
dit lezen --> jullie kunnen daar zelf heel eenvoudig iets aan doen, je gaat de bladen niet eerst naar de winkel sturen en pas anderhalve week later
naar je abonnees dat is gewoon not done.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2015 om 15:45
En heb je een gratis Anna gehad?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2015 om 17:33
Nee, maar die hebben ze mij ook nooit beloofd en momenteel zou ik zelfs daar niet blij van worden, wat denken ze wel . . .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2015 om 20:01
Ik geef hem altijd meteen weg aan iemand die meer doet dan breien en haken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2015 om 22:10
Ik zit nog steeds te wachten op de 1e levering van het blad maar het abonnement start volgens hen pas volgende maand. 
Ze zijn begin december wel zo vriendelijk geweest om 2 keer abonnementsgeld af te schrijven. Angry
Ik wilde bellen maar de klantenservice is zeer beperkt telefonisch te bereiken dus direct 1 afschrijving gestorneerd en een mail gestuurd. Hierop werd excuses  aangeboden voor hun fout.
Maar wanneer ik dit zo lees, hou ik rekening met meer strubbelingen het komende jaar.Stern Smile

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2015 om 10:51
Ik ben blij dat ik het abo heb opgezegd. In het begin kreeg ik bij elk nummer een acceptgiro, hoewel ik al een jaar vooruitbetaald had. Dat was erg verwarrend, vooral toen ik alle nummers van dat jaar had ontvangen, Ik heb toen een tijdje per nummer betaald, maar dan heb je geen voordeel en je krijgt het extra blad niet. Vroeger was dat een sokkennummer, later werd het Anna. Ik kan nu beslissen of ik een nummer wel of niet koop en het verschil in prijs is niet zo groot.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2015 om 11:22
Ik hoop dat ze het bij de Verena lezen . . . ik hoop dat ze goede voornemens maken. Klagen en het abo opzeggen alleen hielp blijkbaar niet.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2015 om 12:59
Ik heb onlangs een mail van ze ontvangen. Ik zal als reactie een link naar dit topic sturen .
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2016 om 15:09
Als een kind zo blij ben ik, de nieuwe Verena - helemaal zelf gekocht bij de plaatselijke boekhandel. Niet hoeven wachten, beppen met
de dames, plaatselijke middenstand gesteund en dat alles ook nog zonder nat geregend te zijn.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2016 om 18:42
Leuk is dat, heb je een abonnement en ligt het nog eerder in de winkel dan in de brievenbus......
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2016 om 19:39
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Leuk is dat, heb je een abonnement en ligt het nog eerder in de winkel dan in de brievenbus......
Ja, dat is nou juist de reden waarom ik mijn abo opgezegd heb, de frustratie steeds. Ik was bij de supermarkt geweest en stond
bij de fiets, er was iets ik kon er niet opspringen en naar huis rijden - dus naar de overkant naar de boekhandel en daar de reden van mijn
gevoel aangetroffen Wink
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2016 om 16:23
Hoera, ik heb hem ook. Erg leuke patronen staan er in, dus ben er blij mee Big smile
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2016 om 18:05
Ik kreeg hem gisteren, ik had hem al in Bruna en Primera gezien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2016 om 09:31
Tjemig dames! Ben ik blij dat ik geen abonnement op de Verena heb (ik haal het wel in de winkel als er iets leuks in staat).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2016 om 13:26
Ik kreeg net het nieuwe nummer, met een rekening voor de volgende 4 nummers. Ammehoela, ik heb opgezegd en ben nog tot juni abonnee. Overigens was het volgens mij een tweemaandelijks blad, toen ik me opgaf.

Er staan wel leuke truitjes in met veel blote stukjes, niet echt geschikt voor 65+.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2016 om 15:59
Ben net in de boekwinkel geweest en heb expres niet die kant opgekeken, heb nog een onuitgepakt blaadje liggen Confused
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.578 seconden.
Lang Yarns