verf borduurpatroon schijnt door |
Reageer |
Autheur | |
Linda77
Newbie Lid sinds: 13 Augustus 2020 Locatie: Leeuwarden Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Augustus 2020 om 17:53 |
ik heb een kussen met kruissteek geborduurd met voorgedrukte patroon. Alleen nu schijnt de verf door? Hoe moet ik dat oplossen? Kan ik hem wassen? Groeten, linda
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Staat het nergens in de verpakking? Zit er een wasetiketje op? Je kunt het vragen waar je het gekocht hebt of bij een stomerij.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Normaal gesproken is een voorbedrukt patroon niet was-echt, dus 1 keer wassen dag patroon. Maar of je het kunt wassen hangt af van
het materiaal waarmee je geborduurd hebt. Probeer het anders eerst eens met koud water.
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik begrijp het 'probleem' niet zo. de 'inkt' van het patroon is toch in ongeveer dezelfde kleur als je borduursel. als je dat weg gaat wassen, krijg je er wit voor terug. vind je dat dan mooi tussen je gekleurde borduusteken? en hoe erg zie je het als je er 'gewoon' naar kijkt, dus zonder de over-kritische blik van de maker? misschien kun je er gewoon van genieten?"
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
De inkt van een patroon is ook vaak gewoon blauw, dat hangt erg van het type borduurwerk af. En zelf vervang ik wel eens kleuren, als
het patroon me wel maar de kleuren me niet aan staan. Mijn oma en moeder borduurden wel tafellakens, die patronen waren altijd in blauw.
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Linda schrijft toch heel duidelijk :
ik heb een kussen met kruissteek geborduurd met voorgedrukte patroon en die kussens zijn volgens mij toch van stramien en dan in kleur gedrukt.... alleen Linda kan vertellen of ik me daarin vergis
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |