verhuizen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij ons is die indeling hetzelfde. MBO = middelbaar beroepsonderwijs, PABO = hogeschool/HBO en ook wij hebben lagere school/PO (= primair onderwijs waar de kleuters ook onder vallen) enz.
|
|
Creananske
Duizendpoot Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oeieoeieoei!!!!Wat een warboel.
Lijkt me een kikker inruilen voor een pad... Zou ook niet naar Nederland trekken ( moest ik nu nog herkiezen...) Heb het vandaag nog aan manlief gezegd... Ik zou stewardes worden en veel reizen en geld verdienen. Dan een mooie wijngaard kopen en met een stalend witte jurk de blauwe druiven met m'n blote voeten tot wijn knijpen ( lijkt me heerlijk). |
|
Groetjes Creananske
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wie niet waagt, wie niet wint . . .
Ieder land heeft zijn voor en nadelen, misschien verplaatst de werkgever van Emmannuele of eega wel naar NL.
Maar ze krijgt nu onze meningen, beslissen moet ze zelf
|
|
emmanuelle
Duizendpoot Lid sinds: 16 Februari 2014 Locatie: oudenaarde Status: Offline Points: 139 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel al aan iedereen voor de raad enz.
Ik zou heel graag in een winkel werken ik doe dit nu ook en dat is super werk. we zijn het nog aan het bekijken we hebben nog een jaar voor we hier weg kunnen dusja we hebben nog een beetje tijd ;-) Nogmaals bedankt aan iedereen. |
|
ik heb een eigen facebookpagina en dat is je hoeft enkel de link de kopieren
https://www.facebook.com/pages/Naai-en-breiwerk/404466519656117?ref=hl |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |