Verjaardagstrui |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De trui is al geslaagd. Nu de verrassing nog. En bij het zien van het 'af'produkt heb ik dus weer een voorstelling van welke type man erin past. En ik ga weer glansrijk de mist in gaan als ik het zeg, dus zwijg ik.
Wat ook knap is, is dat gij uw restjes echt helemaal op gebruikt. Als ik met restjes een trui brei heb ik nog altijd restjes over, maar niet genoeg om nog een trui te maken. |
|
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh wat is je trui leuk en mooi geworden, het is een heel werk geweest, maar het is fijn om op zo'n manier resten garen weg te werken.
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Bedankt Creaans, Lidwina & Bep.
Als je mijn rapportcijfers voor rekenen vroeger op school er naast zou leggen, heb ik het rekenkundige gepuzzel er niet slecht afgebracht. Behalve een stricte planning had ik ook uitwegen en rampenscenario's bedacht. Als dat aan de orde was gekomen, had ik natuurlijk naar de winkel gemoeten voor een extra bolletje. Niet nodig geweest. Toch ben ik benieuwd naar jouw inschattingen wat voor soort man er in deze trui terecht komt, Bep.
Ha-ha, zolang het maar witte magie is met witte leugentjes. |
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Wauw, wat is het een prachtige kleurrijke trui geworden.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
een panoramix type, lange baard, wat langer haar, grijs, ribfluwelenbroek, bottinnen aan de voeten en in de zomer sandalen.
En nu moogt ge hard lachen dat ik er weer zo naast zit. |
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() Net als Panoramix houdt ook hij van kruidendrankjes, maar is netjes glad geschoren. Gisteren heb ik zijn hoofdhaar toevallig gesnoeid, dus kort. De kleur is nog zeer behoorlijk donkerblond met hier en daar een sprietje grijs. Ribfluwelen broek klopt! Sandalen kloppen ook helemaal, maar niet alleen in de zomer, ook in de winter. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Gezellig met al die kleuren. Heel mooi.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |