Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

verkeerde uitspraken

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 20:11
tijd wij, mijn twee zussen en ik fietsten een rondje blok ipv het blokje rond
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 22:23
geef de cavia even een slaatje bla en mijn zusje zei altijd geileveitspeld ipv veiligheidspeld
Back to Top
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2012 om 23:02
Op mijn werk had ik het met een paar collega's over honden.
1 collega vertelde dat zijn hond 28 kilo woog waarop ik zei: ohh mijn hond weegt 4 x zoveel... waarop ze mij vragend aankeken en iemand zich afvroeg of ik een zeehond had... ik had het pas 10 minuten later door LOL
Ik bedoelde dus dat mijn hond 7 kilo weegt en dus 4 x in de hond van de collega past.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 13:32
ik las gister bij een hyvesvriendin van me dat ze de asfaltzakken mee had naar de camping....
ik gebruik eigenlijk altijd Afvalzakken en jullie? hihi
Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 18:15
Vanaf het begin van onze verkering zegt mijn man bij de begroeting:"ha, schoonheid", mijn antwoord is dan altijd "hoi, lelijkerd".
Onze dochter, toen 15, chatte met een jongen uit de buurt. Zijn openinszin: "ha, schoonheid". Ze snapte niet waarom hij boos werd om haar antwoord ....
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 18:45
Originally posted by Petra T. Petra T. wrote:

Vanaf het begin van onze verkering zegt mijn man bij de begroeting:"ha, schoonheid", mijn antwoord is dan altijd "hoi, lelijkerd".
Onze dochter, toen 15, chatte met een jongen uit de buurt. Zijn openinszin: "ha, schoonheid". Ze snapte niet waarom hij boos werd om haar antwoord ....

Big smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smile
Back to Top
francis2 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 11:49
zo kwam ik jaren geleden eens bij een buurvrouw, (wij zijn intussen alweer een keerjte of vijf verhuisd)
ik kwam binnen, en liet de deur openstaan. (tja, de deur stond open als ik toekwam, en wij hebben geleerd om bij het passeren van een deur, die terug te zeten zoals die stond, een open deur blijft open, een gesloten deur gaat terug toe)
ik was nét binnen zei zij: "doe de toe is deur"   zij bedoelde eigenlijk, doe de deur is toe

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns