Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

verpleegster en doktersschort

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
De Smet Marleen View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer De Smet Marleen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: verpleegster en doktersschort
    Posted: 08 September 2011 om 10:22
wie kan me aan een patroon van een verpleegster en doktersschort helpen voor in een kleuterklasje alsook placematjes voor in de keukenhoek van diezelfde kleuterklas?
De Smet Marleen
luc.vercauteren1@telenet.be
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 18:47

Een echt verpleegster schort heb ik niet, maar

http://www.kinderfornuis.nl/keukenschort.html hier staat een patroon van een kinderschort als ik het goed heb gelezen voor 4jarige. misschien kan je hier wat mee.

Een kapje, kan je maken door een driehoekje van katoen om te zomen, en dan een  stukje elastiek aan de onderkant te naaien. (even een kleutertje erbij om te passen)  Rood bandje als kruisje erop en klaar, het is maar een ideetje , groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns