Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

verschil in uitvoeringen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: verschil in uitvoeringen
    Posted: 22 December 2013 om 17:59
Sinds kort zit ik op Ravelry en wat ik zo leuk vind is de mogelijkheid om van een patroon verschillende resultaten te zien.

Vaak zie ik een prachtig project om te maken, en wanneer ik dan de uiteindelijke resultaten zie van collega handwerkers dan ziet het er soms zo heel anders uit. Het geeft ook gelijk een goed overzicht van welk resultaat een ander garen geeft.

Ik zag een leuke capesjaal http://www.ravelry.com/patterns/library/hera-6 van Berniolie  en dit zijn de resultaten van 6 anderen. http://www.ravelry.com/patterns/library/hera-6/people

Dat is natuurlijk ook het leuke van handwerk . Geen enkel project is hetzelfde ook al wordt hetzelfde patroon gebruikt. 

Ik moet zeggen dat ik de creaties van Berniolie erg mooi vind, maar volgens mij zijn de patronen in het engels geschreven, klopt dat?
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2013 om 09:00
Je moet wel ingelogd zijn om de variaties te zien!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2013 om 10:11
wat is die mooi zeg, echt heel mooi
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns