Verslavend forum? |
Reageer
|
| Autheur | |
Brenmar
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Verslavend forum?Posted: 21 Augustus 2012 om 11:30 |
|
Ik zit pas sinds een paar dagen op dit forum, maar het valt me nu al op hoe verslavend dit forum is.!
Ik vind dat iedereen enorm behulpzaam en gezellig is, er hangt een prettige sfeer. Ik vind het leuk dat ik hier deel van uit kan maken. Ik zie hele goede tips en hele leuke patronen. Ik ben nog geen ervaren haakster maar met jullie hulp kom ik er wel. Mijn magic ring is al gelukt Ik merk dat het verzamelen van patronen ook erg leuk is en mijn To do lijstje wordt al lang! Ik zou nog een pino willen gaan maken, baby bornkleertjes, een classic mini ( ook een van mijn hobby's, lekker toeren erin) maar goed geen idee of hier een patroon van bestaat hoor, een leuke pop zou mij dochter ook leuk en Oja en ik heb ook nog leuke kerstsokjes gevonden om te maken. Kortom nog zat te doen! Gelukkig heb ik nu 3 weken vakantie, dus hopelijk tijd genoeg. |
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Augustus 2012 om 11:34 |
|
hoi brenmar
welkom bij de club en idd dit forum is verslavend ook al ben je zoals ik een tijdje weggeweest er is altijd een positieve wind die je terug blaast en die wind stond gisteren aan mijn kant dus ik ben ook terug .
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Augustus 2012 om 11:57 |
|
Ik denk dat meesten het kunnen beamen dat dit forum inderdaad verslavend is ;.))
Bij mij is het alvast ook zo!!! ;.)) Veel plezier alvast met je komende projecten ;.))
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
hannie-groen
Hobbyguru
Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Augustus 2012 om 11:58 |
|
inderdaad erg verslavend maar wel op een positieve manier , een fijne vakantie
|
|
![]() |
|
Esther1963
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Augustus 2012 om 12:51 |
|
Ik moet toegeven dat ik hier ook graag elke dag kom sinds ik mij aangemeld heb, enkel en alleen al omdat er niemand in mijn buurt van haken/breien houdt en delen is altijd leuk
|
|
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Augustus 2012 om 13:38 |
|
was je niet gewaarschuwd dan????
Het is écht verslavend, gewoon even kijken en vervolgens blijven plakken. Of getriggerd worden door een link en daar niet meer van los kunnen komen... helaas het is niet anders. Je haalt geen ander kattenkwaad uit, het houdt je van de straat en dat is ook wat waard |
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Augustus 2012 om 14:50 |
ach en het huishouden loopt niet weg en het stof ook niet, heb ik tenminste nog nooit meegemaakt. ben ook nog steeds geen schoonmaakkabouters tegengekomen, heeft 1 voordeel, als je dan ineens alles beetpakt, is het van zoooo had je effe tijd (dan valt het pas op) en dan heb je toch een beetje eer van je werk. |
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
yaya
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Augustus 2012 om 19:41 |
|
Verslavend??? waar haal je dat
|
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |