Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vertaalschema's

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vertaalschema's
    Posted: 28 Mei 2012 om 14:23
hallo kunnen jullie alle vertaalschema's die in omloop zijn naar mij sturen?

groetjes lieveheersbeestje
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 15:48
Je zou ook kunnen zoeken op internet.
vertaalschema's haken met de taal erachter.
Of zoeken op dit forum met het vergrootglas en dan vertaalschema's.
Succes
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 16:22
we mogen niet naar je echte naam vragen, maar je wil wel dat wij effe alle vertaalschema's opsturen die in omloop zijn, kzou zeggen internet is geduldig hebben wij ook moeten doen.

We hoeven je echte naam ook niet te weten hoor, maar lees het topic WELKOM is effe door, dan weet je wat je moet doen en hoe je kunt zoeken.

en haal je mailadres uit je post, zo komen er weer allemaal spammers op dit forum en daar hebben we niet zo'n behoefte aan.
lydia wijsbroek
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 16:26
Helemaal mee eens!!!
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 18:49
beetje aardiger mag wel hoor ben hier ook maar nieuw, verwelkomen jullie iedereen zo? de zoekfuncie op het forum heb ik al gebruikt en in de topics die dan gevonden worden staat dat het verzonden word.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 19:11
Wat je geeft is wat je krijgt.
Heb ernstig de indruk dat we hier een opdracht krijgen i.p.v. een fatsoenlijke vraag.
Kan een kwestie van woordkeuze zijn, WIJ hier op het forum zijn echter niet gewend om zo met elkaar om te gaan.
Denk jij er anders over......we leven in een vrij land, doe wat je goeddunkt.
Fijne dag verder.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 19:13
heb alleen gequote datgene wat je zelf hebt gezegd. Je wilt niet dat iemand naar je echte naam vraagd, je vindt jezelf een echte mevrouw van 22, en het is de bedoeling dat je in de topics zelf reageerd en ook al zouden we willen iets toezenden kan niet er staat geen mailadres in je profiel, iedereen die iets ontvangen wilt vermeld zijn/haar mailadres op de regel bij messenger, zodat alleen geregistreerde hobbydozen het kunnen vinden. Hier miszeg ik niets verkeerd aan, ligt aanjezelf dat je het zo opvat, en blijkens de uitgebleven reacties op je eigen voorstelrondje denken er meer personen zo over, als iemand zich voorsteld wordt hij/zij altijd welkom geheten, je hebt zelf de toon gezet in je voorstelrondje.
lydia wijsbroek
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 19:17
Ook al weer mee eens. Zat mij al op te winden en mij af te vragen hoe ik het netjes en toch duidelijk kon zeggen. Is al gebeurd en hoef er dus niets mee aan toe te voegen mevrouw van 22 zonder naam! Gegroet.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 19:27
Jammer dat het zo moet, het kan inderdaad ook anders.... ik zit hier ook nog niet zo lang maar tegen mij is iedereen heel aardig (tot nu toe dan haha!). Gezellig clubje vind ik het Wink

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 19:41
Ik zeg altijd... we zijn geen bibliotheek en we hoeven niet in de houding te springen voor een newbie.
Ik ben opgevoed om respect voor anderen te hebben zeker in een situatie of omgeving waar ik de mensen niet ken. Maar ja internet is drempel laag en daarmee mag je in ene JE'en en JIJ'en en vervallen bepaalde standaard normen en waarden. jammer.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 19:52
Ja Simone, dat is onze oudedagsvoorziening......de jeugd die tegenwoordig zo reageert.
Ooit, nu 'communiceren' ze alleen nog via Ipad e.d. een fatsoenlijk gesprek waar je mens in zijn ogen kijkt is er vaak niet meer bij.
Dat is ook de ergernis die ik heb op internet. De verhuftering neemt gestaag toe, het is zo lekker annoniem.....
Bovendien heb ik begrepen dat een lieveheersbeestje voor minder agressie staat....(kan het fout hebben) Wink.
Genoeg!! Kost me teveel inkt om hier nog aandacht aan te geven.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns