Verveel me |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Mei 2017 om 12:18 |
ben juist naar dokter geweest ,heb zoveel pijn aan linker schouder en krijg een week spuit tegen pijn en ontsteking ,maar help ,ik mag geen handwerk doen ,😭 ik verveel mij😳en al die wol roept 😤
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat naar!!! Weet je ook precies welke bewegingen je niet mag maken? Ben jij linkshandig? Er moet toch wel een klusje te vinden zijn dat je doen kan met een schouder in volledige rust?
Misschien kan je een handwerkroman gaan schrijven? Grapje... Serieus, ik snap dat dit helemaal niet leuk is. Beterschap en geduld toewenst.
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjips, da. s balen Pareltje, sterkte dr mee, misschien maar veel wandelen en de lentebloemekes bewonderen ?! ...en dna elke dag hier een fotoke plaatsen, kunnen wij meeleven met jouw sores...ach, ik probeer maar wat hoor, vind het rot voor je ...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou toch maar rustig aan proberen te doen; ik heb hetzelfde probleem en als ik nu 4 naalden gebreid heb dan stop ik want anders.... Heb je misschien last van een slijmbeursontsteking? Beterschap |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
als het uw rechterschouder is dan kunt ge die stillekes naast de pc leggen en met uw linkerhand het net afstruinen op zoek naar mooie patroontjes. Die in een aparte map zetten. Elke dag terug bekijken en de beschrijving lezen en tegen dat ge hebt gevonden wat ge echt maar dan ook echt graag wilt maken is uw schouder al veel beter en kunt ge er stillekesaan aan beginnen.
Wel goed verzorgen nu en een beetje in beweging houden (is aan uw oor trekken, op uw hoofd krabben maar elke keer terug in de beginpositie leggen). |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik weet hoe het voelt en hoe vervelend het is. als je lezen houd dan heb ik wel e books voor jou.
|
|
oant Sjen
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
een idee voor restjes wol😋
|
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is heel erg vervelend. Beterschap!
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt allen voor het meeleven😊,het komt eigenlijk van mijn nek en te lang mee verder gedaan ,dus hobbydoosjes neem op tijd pauze ☕🍺,nu besef ik weer dat ik met alles tegelijk bezig was ,dus deze week mag je alles verwachten behalve brei en haakwerk van mij,
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap. Ik kruk ook altijd aan.
Misschien kun je je wolletjes eens anders sorteren, dat is met wol bezig zijn en niet zwaar. Dat kun je eindeloos volhouden.
En je breipennen en haakpennen catalogiseren, bekijken wat je wel/niet hebt, wat je nog zou willen hebben - wat wel wegkan.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pareltje, ik leef heel erg met je mee!
Het is vreselijk om zo weinig te kunnen, te mogen. Maar toch: hou je strikt aan wat de dokter zegt. Ik heb het ooit zover laten komen dat er twee operatie's nodig waren om van de pijn af te komen en dan kan je dus nóg langer niets doen. Plus de giga pijn na de operatie en helemaal goed komt het nooit. Wees dus a.u.b. voorzichtig! |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is goed balen zeg...
Hopelijk trekt het snel bij en mag je weer aan de gang... Niet teveel in 1 keer maar iedere keer een klein beetje... |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pareltje, even een vraagje: jij plaatste een foto van een meisje met een trui met sjaal. Het verband tussen deze foto en jouw schoudermankement is me nog niet duidelijk. Maar die trui vind ik zo leuk!!! Zo ondeugend om de aanhechtingen naar buiten te laten steken. Ook de bonte wol vind ik schitterend.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
een gemakkelijk toedoeke al gevonden voor als de schouder terug een beetje meewil plus geen draadjes instoppen, gewoon een dubbel knoopke erin plus overschotten op (apart leggen) plus kan nu de wolvoorraad al terug aangevuld worden (beste deel van het toedoeke)
|
|
|
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Die trui vond ik zo mooi en omdat we het over restjes hadden...en omdat ik gisteren een baaldag had ,fleurde het wat op ,vandaag gaat het iets beter (zal wel van breien en haken zijn )heb dus niets meer gedaan en zal het zo een week proberen volhouden ,dus zal ik nog efkes komen zeuren maar jullie begrijpen dat he💚lieve groetjes iedereen🌻
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het helpt Pareltje: zeur maar een end heen hoor!
Kan zo lekker opluchten om een beetje mogen te klagen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit zal inderdaad heel moeilijk voor je zijn, maar geef je schouder rust, anders zit je er nog langer mee. Maar kan me heel goed voorstellen dat je baalt, je wil zo graag en je lijf zegt nee. Veel sterkte en probeer je toch wat te vermaken met de pc.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Erg vervelend wanneer je teruggefloten wordt door je lijf. Veel sterkte !
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
is niet leuk als je lichaam je terug fluit. probeer het vol te houden, hoe moeilijk het is. heel veel sterkte en misschien kan je alvast patroontjes en wol bij elkaar zoeken.
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo als iedereen voor me wens ik je veel sterkte en rust. Kan er net als andere ook over mee praten. Door 2 operaties er ook heel lang tussen uit geweest. En geloof me het niet kunnen handwerken was nog niet eens het ergste wat ik niet kon.
Als je nu je rust neemt ben je hopelijk het snelst weer aan het handwerken.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |