verveeld |
Reageer
|
Pagina 12> |
| Autheur | |
KaVL
Duizendpoot
Lid sinds: 26 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 267 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: verveeldPosted: 11 Augustus 2012 om 00:52 |
|
ik zit er vaak mee verveeld wanneer ik mezelf weer eens aanmeld in een lange rij gegadigden voor het ontvangen van patronen, ik kan namelijk nooit zelf iets aanbieden
![]() heel veel van de patronen die ik heb, kreeg ik hier ![]() ben ik de enige in die situatie? |
|
|
*Groetjes*
° Karen ° |
|
![]() |
|
Jopaa
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 08:14 |
|
Dat gevoel ken ik Ik vind het ook een beetje rot om aan te sluiten in de rij, zelf heb ik niet zo heel veel patronen en die ik heb hebben alle ervaren hobbydozen al jaaaaren in hun bezit
Maar goed zo is iedereen denk ik begonnen en als we iets te delen hebben dan gooien we het ook gewoon op het forum.. Dus overwin je schroom en sluit gewoon achteraan bij het vragen, zal ik het ook doen
|
|
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 08:24 |
|
Inderdaad schroom niet.
De een is wat behendiger in het opzoeken of heeft gewoon meer tijd. Zolang een en ander vrijwillig wordt aangeboden is het de bedoeling om zoveel mogelijk mensen blij te maken. Het is een ander verhaal als er 'opdrachten' uitgezet worden Dames jullie hebben mail
|
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 09:11 |
|
nee hoor ik ben ook met weinig begonnen
maar heb inmiddels al aardig wat verzameld
ook door zelf te zoeken op internet en anderen op die patronen te wijzen
heb inmiddels ook wat gekocht aan boeken maar heb geen scanner helaas
|
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
haakAB
Hobbywonder
Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 09:18 |
|
Hetzelfde heb ik hier. Vind het heel jammer dat ik (nog) maar weinig bij kan dragen aan zoektochten. En veel patroontjes die ik heb, staan in boekjes waarvan ik aanneem dat er copyright op zit en ik die niet zomaar in mag scannen Wel heb ik een flink aantal breiboeken van phildar, zowel voor dames, kinderen als voor babies. Daar heb ik al wel een aantal mensen mee kunnen helpen
|
|
![]() |
|
yaya
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 09:59 |
|
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik denk elke keer weer zou ik het wel vragen want ik heb inderdaad ook amper iets om te delen. Ik probeer op mijn beurt dan regelmatig te kijken of ik nog kan verder sturen als er wordt rondgedeeld. En dan heb ik iets om te delen en dan heeft Lydia er nog werk aan gehad
|
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
Jopaa
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 10:28 |
Dankjewel Marlies! Lief van je om dit door te sturen!
|
|
|
|
![]() |
|
boudewina
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 10:32 |
|
ik heb zo ontzettend veel dat ik af en toe iets door geef. ik heb het meeste via demonoid dit is een download site maar is nu uit de lucht gehaald jammer genoeg.ik heb gratis patronen en ook koop patronen heel erg veel.af en toe koop ik iets op etsy .
|
|
|
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
|
|
![]() |
|
KaVL
Duizendpoot
Lid sinds: 26 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 267 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 11:49 |
|
ha, leuk om te weten dat ik inderdaad niet alleen ben !
heb ook een aantal kooppatronen en boekjes, maar die stuur ik dan niet door omdat dat niet mag, ik zoek wel vaak op internet, maar daar kom ik dan ook weer patronen tegen die iedereen vermoedelijk al heeft ![]() bedankt voor de mail Marlies ! hij staat nog te downloaden, ben erg benieuwd ! |
|
|
*Groetjes*
° Karen ° |
|
![]() |
|
jolanda24
Duizendpoot
Lid sinds: 24 Juli 2012 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 12:06 |
|
Hallo dames, mijn probleem is ook dat ik weinig patronen heb om te delen. Hoofdzakelijk gekochte boekjes en tijdschriften. Die wilde ik graag met jullie delen, maar dat kan niet vanwege de rechten. Ik heb ook weinig tijd om te surfen op het net omdat ik nog 5 dagen in de week werk. Dus ik hoop dat jullie het niet hebberig vinden als ik hier en daar aansluit in de rij. Ik voelde mij daar ook erg schuldig over.
|
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 12:42 |
|
Ik ken dat probleem ook hoor. Maar soms kom je onverwachts iets tegen waarvan je denkt he dat ken ik nog niet misschien de andere hobbtdozen ook niet en dan zet je het in je forum.
en als er bij gezocht iets gevraagd wordt wat jij toevallig wel hebt kan je het oook sturen. Maar wat al gezegd wordt ik denk dat vele hobbydozen dat wel kennen we zijn allemaal met een lege map patroontjes begonnen.
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 12:46 |
|
wat er over en weer gestuurd wordt, wordt echt niet op een gouden schaaltje gelegd.....
Gewoon van genieten als het aangeboden wordt en in de toekomst hebben jullie wellicht weer eens wat. Hoeven niet altijd patronen te zijn, een link o.i.d. is ook altijd leuk.
|
|
![]() |
|
rafbic
Duizendpoot
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 162 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 13:07 |
|
hoi dames bij deze 2 forums kun je leuke patroontjes aan vragen allemaal vertaald in nederlands.
http://amigurumi-paradijs.clubs.nl/ en deze http://amigurumi-gekte.clubs.nl/ veel suc6 en tot ziens daar |
|
![]() |
|
natie.83
Hobbywonder
Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 13:44 |
|
Hier hetzelfde hoor voel me soms ook een beetje bezwaard
|
|
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 13:53 |
|
nou zeg, laat ik gister hetzelfde gedacht hebben.......
ik probeer wel door te sturen als ik merk dat iemand het gevraagde nog niet binnen heeft....... ![]() HIERBIJ WIL IK IEDEREEN NOGMAALS BEDANKEN VOOR DE GEVRAAGDE PATROONTJES... ![]() ........![]() |
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 14:08 |
|
GRAAG GEDAAN!!!!
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 14:15 |
|
Wat je in elk geval kunt doen, wanneer er meer mensen achter je aanschuiven in de rij, het patroontje op jouw beurt weer door sturen.
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 17:29 |
|
Ja als je patroontjes op de hobbydoos krijgt, mag je die doorgeven, dat scheelt degene, die ze als eerste aanbood, werk en dan hoef je je niet schuldig te voelen. Op den duur krijg je heus wel een aardig bestand.
En misschien heb je ook ervaring en tips te delen, dat is net zoveel waard als patronen. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Lilyishere
Duizendpoot
Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 21:17 |
|
Linkjes en ideeen zijn ook welkom volgens mij!!
Of mensen het nu hebben of weten of niet... Ik ben ook een beginner.. |
|
![]() |
|
vikike
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 22:39 |
|
inderdaad gewoon mee je laten horen zo hier en daar, en de vaste die herkennen elkaars naam natuurlijk al automatisch en sta je mee in de rij word er een beetje verwacht de ketting verder levend te houden en op een gegeven moment ben je zelf diegene die dan ineens een heleboel bezit ten overstaan van de anderen.
soms vraagt iemand iets en dan ga ik als ik tijd heb gewoon zelf googlen om iets te vinden, zelf vind ik het zoeken naar iets ook wel erg leuk, kom je dan iets tegen van dit lijkt mij leuk voor het forum, vermeld dit dan even bij links, meer verwachten wij heus niet hoor
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina 12> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |