verveeld |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
jetje1970
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 22:53 |
|
Ken het gevoel!
Al wel een behoorlijke verzameling (voor mijn gevoel), maar bij lange niet zoveel als veel andere forumleden. Bovendien inderdaad vooral uit boekjes en gekochte patronen. De andere patronen gekregen van andere forumleden. Ook veel tips heb ik juist op de forums gelezen. Kan dus nog niet zoveel toevoegen als dat ik hier aan tips patronen en ideeën verzamel. Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Augustus 2012 om 18:04 |
|
Ik vind persoonlijk een groot verschil tussen de manieren waarop mensen reageren. Niemand eist dat je iets terug doet als je wat vraagt, daar hoef je ook geen excuses voor aan te dragen waarom je niets terug kan doen. Zeker als er iets wordt aangeboden hoef je geen sorry te zeggen, dan moet de aanbieder dat maar niet doen. Een dank je wel is al voldoende.
Ik begon hier ook met 1 patroon en heb er inmiddels zoveel dat ik 5 mensen levens mee moet om ze allemaal te kunnen maken. Maar kom je eens iets tegen dan is het leuk om het te delen maar wat ik het leukste vind is dat men laat zien wat ze maken van een patroon. Ik zie hier mensen die vragen (dus niet reageren op een aangeboden patroon) maar NOOIT iets van hun maaksels laten zien (discussie "heb geen camera bla bla" of weet niet hoe het moet vind ik zinloos).
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |