vervolg balen zeg.... de controle. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 September 2012 om 21:58 |
Ik ben vandaag weer bij de oogarts geweest. De oogboldruk was goed, heel goed zelfs zei hij. Er is ook een soort CT van het oog gemaakt en er zit inderdaad een vochtbel. Normaal zit daar een kuiltje in je netvlies. Ik moet de druppels door blijven gebruiken en over 6 weken weer een controle. Het kan zo'n 2 à 3 maanden duren voor het goed herstelt. En mocht het niet zo zijn dan is er nog een optie om het met een naald dit door te prikken.
Geduld is dus een schone zaak. Gelukkig gaat het lezen al wat beter en tja anders maar haken onder een vergrootglas.
![]() |
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik hoop voor jou dat de druppeltjes snel hun werk gaan doen. en dat dat niet hoeft opengeprikt te worden lijkt me heel eng bij het oog.
Ik ga voor je duimen en sterkte ermee.
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Fijn dat je nu al verbetering heb, hoop zo dat je druppels aanslaan!
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
nou meid dan wens ik je een potje vol geduld toe, kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt
maar hopelijk is het voor een goed doel
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Fijn dat de druppels werken!
Nog een tijdje volhouden dus :-) Sterkte ermee! |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Fijn dat er toch vooruitgang in zit
sterkte er mee
|
|
![]() |
|
Lidia2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Ja geduld en die hebben we meestal niet toch, maar ik hoop echt dat de druppels goed zijn werk gaan doen.
Sterkte er mee hoor. Groetjes, Lidia
|
|
![]() |
|
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
Sterkte, want niet goed zien betekent niet lekker kunnen hobbyen.
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14116 |
Sterkte en veel geduld bij het wachten. Misschien is het nu een voordeel dat we allemaal vinden dat de tijd vliegt!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Gelukkig helpen de druppels wat. Ik hoop dat je oog snel herstelt en dat je weer zonder hulpstukken kan haken.
|
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Dank je dames.
En ach dat hobbyen komt wel weer. Rustig aan doen en mijn moeder heeft nog een handwerkloep liggen, ooit van een overleden vriendin geweest en ik grapte al anders ga ik die gebruiken....
![]() We blijven positief.
Heb voor de herfstswap iets leuks gezien, alleen dat maak je met een vingerhandschoen en volgens mij liggen die nog niet in de winkel. Dus als iemand een beige of bruine vingerhandschoen heeft liggen en die niet meer gebruikt. Ik kan er wat mee!
|
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hoi mayabees,
sterkte met de ogen en ben heel benieuwd wat je met een handschoen gaat doen!!! groetjes marian
|
|
![]() |
|
Dat blijft een verrassing. FF geduld dus.
|
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hoi,
geduld, wat is dat? hihihih groetjes marian
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Marijke , spoedig herstel
|
|
![]() |
|
Tja vertel mij wat over geduld.......
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Gelukkig wordt het al iets beter. Maar lekker rustig aan doen, dan zal het vanzelf weer nog beter gaan.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
veel beterschap en hopelijk blijft het de goede kant uitgaan en kan je snel weer goed kijken
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Fijn dat je goed nieuws krijgt doe zo verder veel beterschap
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |