Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvervolg "kut"

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2008 om 23:48
hoi tammy zie het als een soort stage ,en bewijs maar dat je het kan.
zo moest iedereen zich eerst bewijzen in je werk.
kijk dan eens verder en zijn ze tevreden kan je misschien toch nog terug in de maatschappij met echt werk wat je graag wil,vaak is het zo waar je van houdt en je werkt er echt naar toe dat je het ook bereikt,ik heb ook op school hard moeten blokken zo ook gedacht dat niets zou lukken ,maar alles komt op zijn pootjes terecht,ook al zit het nu tegen er komt een dag dat je zegt het is niet voor niets igeweest en vallen alle puzzelstukjes in elkaar.een mens krijgt niets voor niks.
elk mens leert elke dag ook al zijn we er ons niet altijd van bewust en willen we het niet zien.
tammy ook voor jou is er een bestemming.ook al is die nog zo zwaar ,ik hoop dat je er wat steun uit kan putten ,heel veel geluk groetjes stridje
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2008 om 09:13

Ik hoop dat alles over een tijdje weer wat beter zal gaan voor jullie. Probeer wel met elkaar te praten, ook al kom je er niet uit, misschien begrijpen jullie elkaar straks toch wat beter.

Het lijkt me een prima plekje voor jou op een zorgboederij. Ik weet zeker dat je er snel je draai gevonden heb. En vrijwilligerswerk is ook heel erg belangrijk.

odette
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2008 om 11:51
TAMMIE, JE BENT EEN WAARDEVOL MENS. MET OF ZONDER BETAALD WERK. JUIST DAT JE VRIJWILLIGERS WERK DOET BEVESTIGD DAT. ANDERS WAS JE NIET VRIJWILLIG GAAN WERKEN. IK HOOP VAN HARTE DAT HET CONTACT MET JE ZUS NU BETER GAAT. IK DENK DAT HET GOED IS GEWEEST DAT JE ZUS WEG IS GEGAAN BIJ JULLIE. VAN EEN AFSTANDJE KAN JE DE BOEL VEEL BETER EN RUSTIGER BEKIJKEN. DAT GEEFT LUCHT EN RUIMTE EN BRENGT ELKAAR JUIST DICHTER BIJ ELKAAR. EERST RIEP ZE TOCH STEEDS DAT ZE NIETS MEER MET JULLIE TE MAKEN WILDE HEBBEN. TERWIJL ZE NU TOCH WEER CONTACT WIL. IK HOOP DAT ALS JIJ STRAKS OP DE ZORGBOERDERIJ ZIT JE OOK WEER BETER CONTACT MET JE MOEDER KRIJGT. HEEL VEEL STERKTE VOOR JOU EN JE OUDERS TOEGEWENST.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2008 om 12:11

dit doet me goed, bedankt.

http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2008 om 14:15

Lieverd, als ik je nu zou kunnen knuffelen in het echie, zou ik je plat-knuffelen.

Houdt moed, je kunt het!!!!!! En je mag best eens alleen aan jezelf denken hoor!!!!!

Groetjes Catharina

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2008 om 15:10

wat een heftig verhaal weer.  je hebt weer een hoop te verduren. en als je dan wilt werken mag het weer niet. het is goed dat je bij de manege nog wel wat kunt doen en dat je graag mag handwerken zodat je niet achter de geraniums komt te zitten. veel sterkte ook met je moeder en zus.

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2008 om 18:10

wat fijn dat je naar een zorgboederij mag om te wonen,

Met je zus komt het misschien wel weer goed,het heeft alleen veel tijd nodig.En als ik zie wat jij allemaal presteerd met de pc,en op creatief gebied,erg knap.misschien kan je daar later iets mee doen.Vertrouw in je zelf,en neem vooral de tijd.

Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2008 om 21:12

Tammie,

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop voor jou dat je een fijne plek vind op een zorgboerderij.

Mistig

Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
krieltje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 12:35
fijn dat je weer een update geeft, ik vond het vervelend om dit te vragen, maar ik was wel benieuwd.
Te gek dat je naar de zorg boerderij mag! hou vol he!!!
krieltje
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 16:12

Clara zegt:

TAMMIE, JE BENT EEN WAARDEVOL MENS. MET OF ZONDER BETAALD WERK. JUIST DAT JE VRIJWILLIGERS WERK DOET BEVESTIGD DAT. ANDERS WAS JE NIET VRIJWILLIG GAAN WERKEN. IK HOOP VAN HARTE DAT HET CONTACT MET JE ZUS NU BETER GAAT. IK DENK DAT HET GOED IS GEWEEST DAT JE ZUS WEG IS GEGAAN BIJ JULLIE. VAN EEN AFSTANDJE KAN JE DE BOEL VEEL BETER EN RUSTIGER BEKIJKEN. DAT GEEFT LUCHT EN RUIMTE EN BRENGT ELKAAR JUIST DICHTER BIJ ELKAAR. EERST RIEP ZE TOCH STEEDS DAT ZE NIETS MEER MET JULLIE TE MAKEN WILDE HEBBEN. TERWIJL ZE NU TOCH WEER CONTACT WIL. IK HOOP DAT ALS JIJ STRAKS OP DE ZORGBOERDERIJ ZIT JE OOK WEER BETER CONTACT MET JE MOEDER KRIJGT. HEEL VEEL STERKTE VOOR JOU EN JE OUDERS TOEGEWENST.

Daar sluit ik mij volledig bij aan veel sterkte voor u en je ouders

Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2008 om 17:41
Originally posted by Antonia Antonia wrote:

Lieve meid, blijf in jezelf geloven....jij geeft hier zoveel mensen veel plezier. En zoals al eerder werd gezegd, ook op de manege zullen ze hééél blij met jou zijn.

Probeer met je zus te blijven praten....en als jij je eigen plekje hebt, kun je haar ook fijn ontvangen en een beetje verwennen..... jullie komen er samen wel.

hier heb ik niets meer aan toe te voegen, Tammie

GROETJES ANGELA
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2008 om 21:20

Hoi Tammie, ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode, als je straks op die woonboerderij zit zul je wel wat tot rust komen en allen op een anderemanier bekijken en er mee omgaan. waarschijnlijk gebeurd dat ook al met je zus omdat ze eerst geen contactmeer wilde en nu misschien toch wel.

Tja familie kun je niet kiezen, blijf in jezelf geloven dat je een goed mens bent, je bent nog jong en er zullen nog best wel nare dingen op je pad komen maar vergeet niet dat je er ook veel van zult leren.

Nogmaals sterkte en schrijf het allemaal maar op, dat lucht op en is goed voor het verwerken van de dingen.

Dikke knuf van mij Meia.

All you need is love.

Back to Top
NaJa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2008 om 22:50

Hey Tammie,

Wat vervelend dat ik dit nu pas lees! Gaat het een beetje met je?

Ik heb geen idee wat een zorgboerderij is, maar het klinkt in elk geval leuk. Veel succes daarmee!

Ik weet niet hoe het in Nederland is, maar hier in België krijg je een uitkering als men vindt dat je niet meer mag/moet werken. Als je dan besluit om toch te gaan werken, kan dat, maar dan verlies je je uitkering. Stel dat het dan toch niet zou lukken, is er geen enkele mogelijkheid om je uitkering terug te krijgen. Let dus goed op met wat je doet!

Zoals anderen al zeiden 'vrijwilligerswerk is ook werk'. Je mag dat echt niet onderschatten. Bij ons in de bibliotheek werkt - achter de schermen - een meisje met een verstandelijke beperking. Het is voor haar en voor ons echt werken wat ze doet hoor. We zouden haar niet meer kunnen missen.

Volhouden! Ook jouw leven komt ooit weer op zijn pootjes terecht. En als het even niet meer lukt, dan zijn wij er toch gewoon om je te steunen!

Groetjes

Nathalie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns