Verwijderd |
Reageer | Pagina <1 2345> |
Autheur | |
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja graag, ik ben op het moment sokken aan het breien volgens de traditionele manier.
Ben dus erg benieuwd wat voor patronen er nog meer zijn.
Alvast bedankt !
Stramien.
|
|
december2011
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukt,
Dank u wel Inge |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Onderweg stramien !
|
|
Annita
Hobbywonder Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik óók Seeke, als het niet te veel moeite is??? Sokken breien is echt niet mijn sterkste kant! Wie weet gaat het me dan toch nog lukken?
|
|
Lilyishere
Duizendpoot Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb al een aantal maal met het sokkenbrei boekje van de Zeeman in mijn handen gestaan, maar was nog in de startfase van haken.
Nu wil ik ook langzaamaan steeds meer breien leren waaronder een heerlijk paar sokken voor de winter!! Ik houd me dus ook van harte aanbevolen hiervoor!!
|
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Stuur het morgen even door dames :-)
|
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Het boek is onderweg!
|
|
Annita
Hobbywonder Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartstikke bedankt José!
Hier kan ik w.s, wel iets mee!! |
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik hier ookin mee delen? Ik heb altijd wel een paar sokken op de pennen staan. Groetjes, Annie
|
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
Annita
Post Options
Thanks(0)
|
Als het goed is heb je mail Annie!
Anders hoor ik het graag van je als het niet gelukt is! |
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je mail binnen! Dank je wel Annita. Wat ben jij supersnel! Groetjes, Annie
|
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
Annita
Post Options
Thanks(0)
|
Graag gedaan Annie!!
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik de patronen van de sokken ook mogen ontvangen?
met vriendelijke groet nia |
|
mafke
Hobbywonder Lid sinds: 03 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 694 |
Post Options
Thanks(0)
|
het wordt weer koud, en ik heb koude voeten!
Mag ik het sokkenboek dan ook ontvangen? |
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Dames ik ben het opnieuw aan het uploaden naar mijn bestand.
Zodra het klaar is ga ik het aan jullie sturen :-)
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb het binnen
heel erg bedankt ik ben er erg blij mee met vriendelijke groet nia |
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Graag gedaan hoor :-)
|
|
Kornelia
Newbie Lid sinds: 28 Oktober 2012 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
als het nu nog kan wil ik het ook heel graag ontvangen . Hoe gaat dat, stuur je het per mail of op andere wijze? groet Kornelia
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het bestand is verlopen, maar Zeeman heeft voor 99 cent sokkenboekjes. Als je daarover vragen hebt, kom je maar in de rubriek Vragen, er is altijd wel een sokkenbreister die raad weet (ikke niet, ik vind het net of je een egeltje probeert te temmen).
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
haha een egeltje temmen! hoe kom je erop?
kornelia, als je sokken wilt leren breien kan ik je t boekje sokken brei je zo! van ja an luijken enmarlies hoogland aanbevelen. zo heb ik t ook geleerd, dat wil wat zeggen hoor! gebruik t boekje nog steeds voor de moeilijkere stukjes |
|
Reageer | Pagina <1 2345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |