Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

verwijderd

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: verwijderd
    Posted: 04 Augustus 2012 om 21:11
verwijderd
lydia wijsbroek
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 21:23
Ik kijk op dit moment naar het zwemmen en tussen de bedrijven door de bestanden downloaden. LOL
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 21:52
Bedankt voor het vermelden!!!!  ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 00:42
moet nog een groot deel downloaden omdat ik vandaag maar net thuis ben , dus kan morgen goed aan de slagWink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 14:38
Omdat Lydia zo "eigenwijs" was heb ik de hele bubs ook gekregen. Waarvoor nogmaals mijn dank. Heb alles inmiddels gedownload en bekeken. GEWELDIG!!!!
Een gedeelte ken ik of heb ik op papier. Sommige zelfs gemaakt. Maar het is zo leuk allemaal. Niet dat ik alles wil maken, maar alleen al het kijken is genieten.
Het downloaden duurt soms lang, maar kun je ondertussen mooi de strijk doen die al zolang ligt!!!
Groetjes, Lida
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 14:59
Dat heb ik nou ook, alleen het kijken is al genieten, en tijdens het dowloaden iets anders doen, denk ook dat het zo lang duurt omdat een heleboel, om niet te zeggen ontzettend veel mensen aan het downloaden, tis naar Thailand gegaan, er is een serie naar canada gegaan, weet niet of Jips tijdens de vacantie op hobbydoos komt, anders vindt ze het na de vakantie.
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns