vest 125-29 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Zonnetje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Februari 2011 om 23:14 |
LINKER ACHTERPAND:
Zet op en brei als het rechter voorpand. Kant bij een hoogte van ongeveer 52-52-53-53-54-54 cm (pas aan op het begin van de hals op het voorpand) 5 st af voor de hals aan het begin van de nld aan de goede kant = 110-114-116- 120-124-126 st op de nld. Ga verder tot een totale hoogte van 59-60-61-62-63-64 cm, kant alle st af. RECHTER ACHTERPAND: Als het linker achterpand, maar meerder en minder aan de tegengestelde zijkanten. wie kan mij vertellen hoeveel steken ik voor het achterpand op moet zetten dit snap ik niet zonnetje |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan je het er mischien volledig opzetten want normaal staat het in het begin hoeveel steken je moet opzetten
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |