Vest Drops 112-11 |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23725 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je zou het met naaigaren en een enkele draad kunnen doen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ja of een willekeurig ander garen waar je vertrouwen in hebt
|
|
![]() |
|
Aranince ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Ik wilde zeggen dat naaigaren toch ook erg dun is.. Maar ik bedacht me dat kledingstukken altijd wel met naaigaren in elkaar gezet worden haha. Dus toch ook wel een idee
![]() Het zal toch allemaal wel steviger zijn dan ik denk. Ik heb ook nog een dun wit garen van de Action. Daar was ik ook aan het denken om het mee in elkaar te zetten. Want als het goed is moet je de draad niet meer kunnen zien toch? Ik heb ooit kleine kerstsokjes gebreid en aan de rode kant met wit garen dicht gemaakt, en het garen was niet meer te zien. Oke, ik ga het gewoon proberen.. niet zo veel nadenken
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Aranince ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Yes! Hij is eindelijk af! Bedankt iedereen voor de hulp, zonder jullie weet ik niet of het gelukt was!
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12158 |
ik zie hem niet tussen 'mijn creaties' staan. Vind ik wel spijtig.
|
|
|
|
![]() |
|
Haha bep
![]() Ik zal morgen eens kijken of ik een mooie foto kan maken
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |