Vest voor manlief |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Juni 2016 om 18:58 |
Kan hij zich verheugen op de herfst. ![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heel erg mooi
![]() |
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
knap hoor mooi gebreid
|
|
![]() |
|
Juul ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Jeetje wat mooi gemaakt. Knap dat je dat zo kunt.
![]() |
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Prachtig werk geleverd voor manlief. Hij zal zich al verheugen op de eerste nachtvorst!
![]() |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Supermooi !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!!!!!!!
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Hartstikke mooi gebreid en wat zal manlief blij zijn. Hij kan natuurlijk niet wachten tot het weer koud wordt? Maar... eerst de zomer nog!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Wat een mooi vest. Ziet er echt goed uit.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Hij is er inderdaad erg blij mee.
Ik ook. Dank voor alle complimenten Nu maar weer een haaksel ter hand genomen. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
O dat vest, toen hij iets anders wilde dan jij - toch ? Heel erg mooi - die kraag ook super. Wat voor een garen heb je gebruikt (nieuwsgierigheid).
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig een hele mooie steek
|
|
![]() |
|
Tjonge, wat een geheugen heb jij! Ik had een vest van hem uitgehaald. Dat was hem te groot geworden, was ook een beetje te ruim gebreid. Wol op strengen, gewassen en opgebold, werd best weer mooi. Dus..... lang geleden dat ik die wol kocht, ik meen op de markt, maar weet dat niet meer zeker. Die kraag... was lollig... ook de boorden trouwens Ik las in het patroon, zet zoveel steken op en brei 6 cm ribbelsteek. Nu is ribbelsteek bij mij: alle pennen recht. Ik was al een heel eind op streek toen ik het plaatje weer zag en mijn vergissing in de gaten had. In het patroon werd met ribbelsteek 1 steek Recht, een steek Averrecht bedoeld. Ik had geen zin om opnieuw te beginnen. Maar het kwam er wel op neer dat de kraag en de biezen hetzelfde moesent als de boorden. Als ik eerlijk ben....ik vind het zelf erg mooi geworden. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Ik vond de boorden heel verrassend en leuk. Zo zie je maar, men moet zich door een patroon niet laten dwingen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Heel mooi.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Rib of ribbel maakt een heel verschil
![]() |
|
![]() |
|
mjah... maar waar heb ik het dan fout?
Wat is rib en wat is ribbel? |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Man lief kan trots op je zijn!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
In het Nederlands zou je boordsteek 1x1 verwachten. Maar in mijn ogen heb jij het helemaal goed, want ik vind het heel mooi geworden.
Apart, beetje Beatles en je bent zelf ook tevreden, dus dan zit het goed.
|
|
![]() |
|
Beter nog: manlief is UITERMATE tevreden.
Leuk hoor. Inderdaad ik ken boorsteek 1 of 2 of 3 Ik heb nooit Engelse patronen gebruikt. Dit patroon kwam uit een Duits blad. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |