Vest! |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Mei 2015 om 22:34 |
Eindelijk Bep :) Hij is af!
Ik ben nog niet 100% tevreden met de boord. Vind deze knopen eigenlijk niet zo mooi en ben ook niet tevreden met de plaatsing van de knoopsgaten. Zo begonnen ![]() Zo geeïndigd! ![]() ![]() |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
o,wat een supermooi vest.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
die is wel keischoon zenne.
En dat voor een eerste breisel. Ge zou mijn eerste breisel op volwassen leeftijd eens moeten gezien hebben. Als je er nog eens zo een breit zou ik die bovenste knoop al zeker en misschien zelfs die tweede er niet opzetten (weer 2 knoopsgaten minder om te maken) want die ga je toch niet dichtdoen. En heel vrolijke accenten eraan. |
|
|
|
![]() |
|
Frummel ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Januari 2013 Locatie: Hoofddorp Status: Offline Points: 140 |
Mooi vest en vind de knopen mooi. Maar zou idd de bovenste weglaten bij een volgende.
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Nee die had ik ook verkeerd ingeschat, heel stom niet echt naar gekeken tijdens het breien.
Had ze er zelf ook niet opgewild achteraf, maar om die hele boord nou opnieuw te breien is ook weer zo wat.. |
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Mooi vest! Leuk die accenten.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Dat helemaal opnieuw breien gaat nog meevallen, maar het eerst eraf krijgen, dat is wat anders. Maar ik zou ze zo laten, die is keimooi en wie weet heb je een nieuwe modetrend in gang gezet.
![]() En bij de volgende vest ga je er automatisch aan denken nu. |
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
Nou zeg een heel verhaal over de knopen getikt, plaats het en wordt er gezegd dat de pagina niet beschikbaar is en weg tekst. Nieuwe poging dus.
Ten eerste ik vind het vest prachtig. Je hebt zelf al gezegd dat je niet tevreden bent over knopen dus nu durf ik!!!! Ik ook niet. Ik zou ze kleiner nemen. Het knoopsgat staat erg op de rand, daardoor valt de knoop bijna van het vest af. Neem je de knoop kleiner zit er nog een stukje boord naast de knoop als je het dicht hebt. Is het knoopsgat dan te groot, kun je het met hetzelfde garen of met naaigaren in dezelfde kleur een stukje dichtnaaien. Zie je niets van. Ik zou de bovenste knoop eraf halen, doe je vast niet dicht. Dat knoopsgat kun je ook dichtnaaien als het je stoort. Met naaigaren tegen elkaar aan zal waarschijnlijk het beste resultaat geven. Vind je dat niets, zet je op die plek een speld of gewoon dezelfde knoop (ter decoratie) gewoon iets geks doen, vrijheid van de kunstenaar!!! Allemaal al ooit toegepaste foefjes in de loop der jaren.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Ook al had ik er niets van gezegd, had je dit ook mogen zeggen hoor lidwina! Alle tips zijn welkom :)
Ik denk inderdaad dat ik de bovenste knoop ervanaf ga halen en knoopsgat probeer dicht te maken. En ik ga opzoek naar andere knopen morgen :) Haha ja Bep, dit is weer een leermoment die ik niet vergeet! en bedankt allemaal voor jullie reacties
![]() |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik vind het heel leuk echt, het is een a-saai vest - daarom zijn de knopen niet mooi - te weinig rock 'n roll.
Je hebt overal mooie accenten, maar de knopen zijn dat niet. Met gedurfde knopen zijn misschien die 2 bovenste ook nog wel te verteren
als ze een mooi accent maken.
|
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1765 |
Mooi gedaan!!!
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
leuke kleuren
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat een mooie
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Ik vind de knopen niet echt lelijk ,eerder een beetje zwaar voor het breisel .
Omdat knopen vaak nogal prijzig zijn en je er altijd meer moet kopen dan je nodig hebt kijk ik wel eens voor knopen bij de kringloop . Zitten er knopen naar mijn zin aan een kledingstuk dan koop ik het alleen voor de knopen . |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Mooi vest hoor.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
ik vind het knap gedaan ,mooi egaal gebreid.
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Super vest, leuk!
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Ik vind t knap stukje werk met of zonder knopen
Die knopen storen mij helemaal niet dus hihi |
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Ik vind het een heel schoon vest, maar deel je bezorgdheid over de knopen. Bovenste weg, en kleiner. Prachtig gebreid.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
mooie hand van breien!
dus op naar de knopenboer! vest meenemen , kan je daar de knopen opleggen en zien of t je bevalt! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |