Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vest-poncho

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
xannie1986 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 06 Augustus 2012
Locatie: Heerlen
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xannie1986 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vest-poncho
    Posted: 06 Augustus 2012 om 23:06
Hoi mensen,
 
ik wel graag een vest-poncho gaan breien, echter komt ik er niet uit welke maat bij het aantal steken hoort. Het patroon staat in Patronenboek 2012-2013 van Bergere de France en het nummer van het patroon is 568. Kunnen jullie me helpen om me het aantal steken voor het rugpand te bepalen, ik moet een maat L hebben.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 23:57
Ik weet helaas niets van die boeken, bezit er geen van. Staat er in het boek geen mailadres waar je je vragen kan plaatsen? Misschien dat iemand hier het boek ook heeft zodat je vraag toch beantwoord kan worden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 10:10
Meestal staat er in een patroon dat het voor bijvoorbeeld maten S, L, XL is en dan staan er verderop aantallen steken en toeren in diezelfde volgorde. Je kunt dan met een markeringsstift je eigen aantallen aankruisen (of op een kopie van het patroon de andere maten wegstrepen).
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 11:28
xannie,zou je ons willen vertellen wie of jij bent bij het Voorstellen,Is voor ons ook een stuk gemakkelijkker,
Back to Top
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2012
Status: Offline
Points: 356
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 11:42
Kun je de maat (aantal steken) niet berekenen aan de hand van je proeflapje.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns