vingerpopje annemie arts prinses |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Monika ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 21 November 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 November 2013 om 11:59 |
hoi allemaal,
ik haak de prinses, maar de rok lukt me niet. Kan iemand me helpen? Ik snap niks van de uitleg. "dit is de eerste steek", geen idee waar dat op slaat. En als ik doe wat ze schrijft heb ik helemaal geen mooie gaatjes in de rok. "haak nog twee steken in dezelfde steek" geeft een heel ander resultaat.... Heb hier trouwens de zoekfunctie geprobeerd, maar ook die kon me niet helpen.
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan je misschien de laatste 2 zinnen eens neerpennen?
zo hebben we meer zicht op het patroon.. ik probeer een foto te googelen...
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Ik ken het patroon niet maar ik denk dat het probleem aan het begin van een toer zit .
Dat je voor je patroon 3 steken in 1 steek moet haken . Ze geven dan aan dat je aan het eind/begin van je nieuwe toer een bepaald aantal lossen moet haken dat is dan de eerste steek die je in je volgende steek moet haken . Omdat je er dus al 1 gehaakt hebt hoef je er nog maar 2 in die volgende steek te haken . Als bovenstaande niet is wat je helpt dan inderdaad wat meer van je patroon neerpennen zoals lollibol al schreef . Blijf dus vragen tot je het snapt
|
|
![]() |
|
joyceb84 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 27 April 2013 Locatie: Eindhoven Status: Offline Points: 83 |
Annemarie arts is ook te bereiken via facebook: haakidee. Misschien kun je haar daar een berichtje sturen zodat ze het kan uitleggen? Ik heb dat bij Christel Krukkert weleens gedaan en dan krijg ik vaak snel antwoord. Hopelijk werkt dit ook zo bij Annemarie Arts...
|
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
In de eerste toer haak je 2 vasten in 1 vaste, in de volgende toeren wordt pas de gaatjesrok gehaakt.
Hopelijk kom je zo verder
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Dat werkt idd ook zo bij Annemarie Arts
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |