vleeskleurig breigaren |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Oktober 2012 om 20:03 |
via onze breigroep heb ik garen voor de handjes en gezichten gekocht. ik ben daar gestopt en nu is mijn gezichtengaren bijna op. wat gebruiken jullie voor gezichtengaren?
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Voor mijn breiwerk heb ik Annell fine (acryl) gekocht : die hebben een mooie huidskleur, ook Phildar zou er eentje hebben. Om te haken gebruik ik de huidskleur van Catania (katoen)
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bij Euroland hebben ze een aantal tinten roze en één daarvan is min of meer vleeskleur.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |