Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Voering in gilet

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ankie59 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ankie59 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Voering in gilet
    Posted: 30 December 2013 om 08:24
Hallo,

Na jaren niets meer gemaakt te hebben, ben ik nu weer aan het naaien geslagen,
Voor mijn dochter ben ik een bont gilet aan het maken, niet zo moeilijk maar nu krijg ik de voering niet omgekeerd
Heb alles geprobeerd maar het lukt niet. Wie kan me helpen.

Alvast dank

Groet,
Anja
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 13:01
Ik heb het ook al jaren niet meer gedaan. Volgens mij was het: goede kanten op elkaar, rondom naaien. Niet de armsgaten. Als je rondom klaar bent de hele bubs door een armsgat keren, goede kanten nu buiten. Armsgaten of aan de buitenkant of met de hand naaien. Zoiets staat me bij.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 13:32
Ik heb het ook lang niet gedaan.
maar weet wel dat ik eerst de arms gaten, dan de rest op een klein stukje midden achter na om het te keren
oant Sjen
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 18:39
Ik dacht dat je een schouder van de voering open moest laten en daar dan alles doorheen wurmen, maar weet het niet helemaal zeker. Met dikke stof zal dat niet makkelijk zijn want het schoudertje zal niet zo groot zijn.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 20:14
Het is puzzelen met een gilet. In ieder geval gaat niet alles te gelijk. Ik meen mij ook te herinneren dat het iets met de schouder is, maar dan ben je er nog niet geloof ik. Je kunt volgens mij om de beurt een armsgat doen, daarna de rest maar je zult ergens een opening moeten. Bij een jas of jasje laat ik een gedeelte van de zijnaad of de zoom open. Hangt helemaal af van het moment en het stof.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2013 om 13:18
Je moet in ieder geval de schouders open laten en dan maar puzzelen .

Ooit heeft er in de Knip een stap voor stap uitleg gestaan die je ook in pdf kon krijgen .Ik kan hem niet meer vinden op de site .Krijg een foutmelding

Je zou eventueel een mail met je vraag naar coupeseknipmode@sanoma.com kunnen sturen met je vraag
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns