Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

voetbal

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:40
Ik kijk ook wel, alleen het nederlands elftal. Ben eigenlijk niet zo'n voetbalfan, maar dat vind ik dan wel spannend.
Balen dat ze niet gewonnen hebben, veel gemiste kansen. Duimen maar dat het tegen Duitsland beter gaat.

En voor Doortje even een  Hug!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:42
DANK JE WEL dat had ik even nodig hihi
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:44
Tegen Duitsland hebben ze nog niet gespeeld dus ook nog niet verloren. wie weet wordt de pitbull nu wel wakker in de spelers en spelen ze duitsland helemaal van de mat. ik blijf hopen want mijn man wil het voetbal toch zien dan zie toch echt liever nederland spelen.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 10:31
hey ennuh deze pitbull dame wil ze wel gaan helpen hoor
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 16:53
Heb niet te hard gejuigd maar er viel ook niet zoveel te juichen. Gabrielle wilde niet echt slapen. Manuel liep rond te springen, nam steeds een fictieve bal aan, legde die op de grond en rende dan heel hard weg. Later wilde hij een echte bal dus de opblaasbal maar even gepakt. Maakt niet zoveel herrie en niet zoveel stuk. Verder heb ik gebreid en Marco op internet gesnuffeld. En oh ja we hebben ook nog voetbal gekeken. Wel erg jammer dat we verloren hebben.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 17:01
Originally posted by boudewina boudewina wrote:

nederland heeft verloren volgde keer tegen duitsland zullen ze ook verliezen Clap
joehoe im happy

Dit meen je toch niet???Shocked
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 17:44
ja niet te geloven he
 Originally posted by boudewina boudewina wrote:

nederland heeft verloren volgde keer tegen duitsland zullen ze ook verliezen Clap
joehoe im happy

en dat terwijl ik doodziek zat te wezen omdat we verloren hebben UnhappyWink
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 18:58
Winnen of verliezen... ik kan me er niet druk over maken. Laat ze maar lekker met z'n allen achter een balletje aan rennen... Heb ik tijd zat om lekker andere dingen te doen ;)
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 19:05
nou ik niet hoor ik laat van schrik de steken vallen
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 19:08
m'n man zit lekker in de keuken te kijken en ik aan het breien in de woonkamer als er een goal valt is het vroeg genoeg om tig herhalingen te bekijken
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 19:27
neeeeeeeeeeeeee bij mij zou het zijn: vrouw in de keuken voetballen kijken en man in de woonkamer lekker aan het breien
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 19:39
Gelukkig kijkt mijn vriend geen voetbal. Ik vind het leuk als Nederland wint, maar ik ga het niet kijken.
Mijn vader is deze maand jarig. Ik weet nu al dat de tv aan zal staan met voetbal Confused. Anders komen de voetballiefhebbers niet op zijn verjaardag. Het moet niet zotter worden Shocked.
Wij gaan wel hard duimen dat Nederland wint. Helaas gisteren niet gewonnen, maar ze maken nog kans.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 12:49
Ik hield ook nooit zo van voetbal, maar met 2 voetballende zoon, waarvan de één helemaal bezeten is van alles wat met voetbal te maken heeft en een man die voetbalkijken ook wel leuk vindt, heb ik besloten het ook leuk te vinden. Niet dat ik er heel veel verdriet van heb dat ze hebben verloren, maar ik vind het wel jammer, ik hoop dan ook dat ze tegen Duitsland wel winnen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 14:26
IK vind het ook jammer dat ze hebben verloren maar woensdag weer nieuwe kansen

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 17:23
Wij hebben helemaal niets met voetbal.
Nu we op de camping zitten zijn we wel naar de kantine geweest om te kijken, en dan vooral naar de mensen om mij heen.....HEERLIJK!!! Wat een lol. Het gaat mijn pet te boven dat je chagrijnig wordt van zulk slecht voetbal, laat de jongetjes eerst maar eens bewijzien dat ze kunnen voetballen.
Eerder geen reden tot teleurstelling. Maar ja, ik heb dus niets met voetbal Wink en ook geen verstand ervan.

Woensdag Nederland-Duitsland zit ik weer in de kantine om Nederlandse en Duitse fanatieke campinggasten te bekijken.

Ach en dat ze verliezen......ik speel voor de helft van de prijs en presteer net zoveel.....Big smileBig smile

TIS MAAR EEN SPELLETJE, toch?! LOL
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 17:25
Hier wel voetbal gekte in huis.
Heb er zelfs de hondenschool les voor laten verplaatsen.
Wil woensdag zeker kijken.
Alles is nog mogenlijk.
Hup Holland hup
Compleet met vlaggetjes tshirts oranje haar .
De kinderen vinden het geweldig!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2012 om 08:31
ooooooooooooooooooo  vanavond weer zenuwachtig
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns