Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vogel patronen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vogel patronen
    Posted: 09 Maart 2017 om 14:44
Nu zag ik weer een mooie sjaal met vogels, kost weer patroon en garen meer dan 100 euro, mij te duur. Dan maar kijken of ik ergens alleen het patroon kan kopen. Niet gevonden maar wel een site met een andere leuke sjaal met vogels, Maar er staan ook mooie andere vogels op:

http://intheloopknitting.com/bird-knitting-patterns/
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 14:59
Owwwww, die rode sjaal is ook prachtig met die zwarte vogels !! En dan al die anderse vleugelaartjes, mooiiiii en rdankt, alleen van t kijken krijg ik al zIn in nog meer voorjaar !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 17:07
Wat een kunstwerken! Mooie site, echt om van te genieten.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 17:10
Originally posted by JMB JMB wrote:

Nu zag ik weer een mooie sjaal met vogels, kost weer patroon en garen meer dan 100 euro, mij te duur. Dan maar kijken of ik ergens alleen het patroon kan kopen. Niet gevonden maar wel een site met een andere leuke sjaal met vogels, Maar er staan ook mooie andere vogels op:

http://intheloopknitting.com/bird-knitting-patterns/




heb je een plaatje over welk patroon je het hebt?
ben benieuwd hoe ie eruit ziet voor 100 euro
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 21:25
mooie patroontjes heb er al een paar gedownload. bedankt voor de tip
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 23:09
die blue tit vind ik geweldig, alleen had ik een heel ander idee van blue tit, zo eerder van ergens geplet tussen gezeten te hebben.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 23:17
Originally posted by niania niania wrote:

Originally posted by JMB JMB wrote:

Nu zag ik weer een mooie sjaal met vogels, kost weer patroon en garen meer dan 100 euro, mij te duur. Dan maar kijken of ik ergens alleen het patroon kan kopen. Niet gevonden maar wel een site met een andere leuke sjaal met vogels, Maar er staan ook mooie andere vogels op:

http://intheloopknitting.com/bird-knitting-patterns/




heb je een plaatje over welk patroon je het hebt?
ben benieuwd hoe ie eruit ziet voor 100 euro


Deze bedoelde ik http://www.ravelry.com/patterns/library/bird-shawl
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 23:22
dat ziet er gene simpele uit. En als hij af is moet ge hem openknippen om de boord eraan te breien. Tricky.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 23:25
Originally posted by bep bep wrote:

dat ziet er gene simpele uit. En als hij af is moet ge hem openknippen om de boord eraan te breien. Tricky.


Ja, maar die ga ik dus niet maken, vind 100 euro teveel geld voor een sjaal. Ik blijf erg onder de indruk van de Ɩland shawl, die wil ik ooit wel een keer maken, al is die ruim 100 euro. Misschien van goedkoper garen. Want 100 euro voor zo'n ding blijf ik enorm veel geld vinden.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2017 om 10:39
Amai weer leuke dingen efkes aan de kant ben met paar dingen te gelijk bezigšŸ“toch bedankt
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2017 om 11:25
Je hoeft hem toch niet per se open te knippen om die boord eraan te maken ? Zonder boord is hij trouwens ook best mooi.
Ik vind dit soort patronen trouwens toch een beetje een variatie op een thema. Je hebt 2 soorten wol, die een beetje verkleuren.
Je kijkt bij de kringloop naar een borduurpatronenboek, ze gooien je de ogen er mee dicht of breipatronen met vogels en dan
een slinger blaadjes en vogels die naar links en of rechts kijken. Het moet toch te doen zijn zou ik denken.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2017 om 12:25
nee maar dan zal wel het hele patroon moeten herschreven worden denk ik. Want hier is hij op rondbreinaalden in de rondte gebreid.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2017 om 12:50
Ik zie nu ook dat er staat 16 kleuren, dus geen simpel verloop uit een bol. De rondbreinaalden lijken mij voor het gemak door de hoeveelheid steken.
Maar het patroon op 1 kleur achtergrond lijkt mij ook heel mooi.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2017 om 13:58
Je kunt wel heen en weer breien, maar ik denk dat rond breien gemakkelijker zal zijn. Je zit toch steeds met die draden die maar aan 1 kant mogen zitten (de achterkant uiteraard).
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2017 om 00:22
ik dacht dat die vogel en die blaadjes oorspronkelijk uit 'america knits' kwamen en ik had gelezen dat als je het totaal pakket dus koopt dat je het telpatroon van die vogel en van die blaadjes krijgt en dat je zelf nog moet puzzelen om er een vol geheel van te maken. Dus is het misschien goedkoper om dat boek ergens op de kop te tikken.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2017 om 09:08
Originally posted by bep bep wrote:

ik dacht dat die vogel en die blaadjes oorspronkelijk uit 'america knits' kwamen en ik had gelezen dat als je het totaal pakket dus koopt dat je het telpatroon van die vogel en van die blaadjes krijgt en dat je zelf nog moet puzzelen om er een vol geheel van te maken. Dus is het misschien goedkoper om dat boek ergens op de kop te tikken.
Bep hoe jij toch dat soort dingen vindt op het www, ik ga weer even een pet zoeken, dan kan ik hem af doen.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2017 om 09:40
Als je het zelf nog moet uitzoeken, dan kun je beter op Pinterest naar patroontjes kijken, dat kost niets. Daar ben ik al wat van dit soort patroontjes aan het verzamelen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2017 om 06:44
houdt die pet maar bij hoor. Hoe dat ik dat vind? Gewoon door de tremor in mijn wijsvinger, die klikt in een keer zo maar ongecontroleerd en dan zit ge op iets anders en zo klikt die verder en tussen dat klikken door, lees ik.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2017 om 22:36
Originally posted by bep bep wrote:

die blue tit vind ik geweldig, alleen had ik een heel ander idee van blue tit, zo eerder van ergens geplet tussen gezeten te hebben.


Aaaargggg, hou op Bep .. Moeten/mogen jelui ook om de paar jaar naar de Pletbus, platgezegd ...?
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2017 om 00:11
wij krijgen om de 2 jaar een uitnodiging ja, om naar de borstenpletter te gaan (ofwel in een autobus ofwel in de kliniek. Wij mogen daarin kiezen. Maar vanaf uw 70 krijgt ge geen uitnodiging niet meer, dan is dat niet meer nodig)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns