vogel,kerstman,en sjaal |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Guests
Guest Group |
Posted: 04 Oktober 2007 om 09:36 |
en breidje bedankt voor dat je de foto wat lichter hebt gemaakt. groetjes puck |
|
Guests
Guest Group |
Posted: 04 Oktober 2007 om 09:36 |
en iedereen bedankt voor de complimenten!!! groetjes puck |
|
hesterkerstgek1
Hobbyguru Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Posted: 04 Oktober 2007 om 22:38 |
HOI PUCK, MET WELKE WOL HEB JE DEZE KERSTMAN GEBREID???? WANT IK VOND DE WOL VAN ZEEMAN EN WIBRA ZO DIK, VANDAAR MIJN VRAAGJE, GROETJES HESTERKERSTGEK1 |
|
GROETJES HESTER
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 05 Oktober 2007 om 00:21 |
Ik voel de sneeuw en winter hier binnensluipen maar ik wil nog steeds eerst een heel lang nazommerke. Maar desnietemin is je kertsman supperleuk en je sjaal ziet er warmpjes uit. En wat de kleur betreft. Ik heb al een ding geleerd buiten en liefst met een straaltje zon komen op de digifoto's de kleuren het meest overeen met de werkelijkheid. Ik had op mijn blog mijn streepjes sokken drie maal geplaatst 1 foto gemaakt in huis door de dag zonder bijverlichting. 1 foto in huis s'avond onder een lamp en 1 foto buiten. Kreeg ik de vraag of ik het wel over dezelfde sokken had, zodaning verschilde de kleur op foto's. |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Guests
Guest Group |
Posted: 05 Oktober 2007 om 09:12 |
hester ik weet niet wat voor wol ik gebruikt heb,want het zijn allemaal restjes wol.Maar het is de zelfde dikte als die van de wibra saskia. line bedankt voor je tip,het is inderdaad waar van dat licht,hier schijnt gelukkig de zon nog en kunnen buiten zitten.ben je aan je beer begonnen.ben nu ook aan de clapotis begonnen tussendoor. groetjes puck |
|
Guests
Guest Group |
Posted: 05 Oktober 2007 om 09:59 |
Hester Ik brei de poppen altijd op nr 3. groetjes puck |
|
hesterkerstgek1
Hobbyguru Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Posted: 05 Oktober 2007 om 10:11 |
hoi puck, bedant voor de informatie, groetjes hesterkg1 |
|
GROETJES HESTER
|
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 05 Oktober 2007 om 20:36 |
he wat een mooie kerstman! goed gelukt hoor!
ik brei zelf grotendeels met zeeman en wibra allerlei knuffels, diverse maten pennen. maar vind de wol niet te dik of zo |
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 05 Oktober 2007 om 23:02 |
Neen Puck nog niet. Eerst iets afwerken waar ik mee bezig ben en dan pas aan iets nieuws beginnen maar nu heb ik alweer een supperleuke muis gevonden en die wil ik beslist ook maken en nu weet ik nog niet wie ik bovenaan op mijn lijstje moet plaatsen |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Guests
Guest Group |
Posted: 06 Oktober 2007 om 09:27 |
erg is dat he line,ik ben aan 4 dingen teglijk bezig. groetjes puck |
|
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 06 Oktober 2007 om 22:22 |
Mooi hoor. Ben blij dat het lieve vogeltje weer gewoon is weg gevlogen.
|
|
Groetjes Catharina
|
|
gitt@
Duizendpoot Lid sinds: 20 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 189 |
Posted: 07 Oktober 2007 om 08:37 |
wauw kom even een tijdje niet langs en zie weer prachtige dingen voorbij gaan. Krijg weer mega zin om alles tegelijk te maken.
|
|
gitta75@gmail.com
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |