Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

volop ideeen en tips en gratis patronen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: volop ideeen en tips en gratis patronen
    Posted: 19 Oktober 2014 om 09:11
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 10:14
heel veel naaipatroontjes, zelfs kleintjes, als ik nu het knippen van de patroontjes en het naaien ervan blindelings zou kunnen, zou ik die kleintjes maken om een kerstboom vol te hangen. In een katoenen stofje blijven de naalden niet zo steken als in garen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 14:29
Ik weet niet zo goed wat ik van dat pinterest moet denken, is dat allemaal wel kosher of maken ze mooie sier met andermans ideeën ?
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 16:09
Zie dat jij dezelfde tips al ik krijg, hoe zou dat toch kunnen?
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2014 om 09:39
geen idee .maar ze zijn wel mooi
oant Sjen
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2014 om 10:28
Volgens mij is 't gewoon een plek op het net waar je dingen neer kunt zetten die je tegenkomt en die je leuk/interessant enz. vind, zodat je ze gemakkelijk terug kunt vinden. Een soort persoonlijke bibliotheek, zeg maar, die ook voor anderen toegankelijk is, hoewel ik geloof dat je het ook privé kunt houden. Er zullen vast originele dingen tussen zitten, maar ik denk dat het meeste 'repins' zijn van anderen. Als jer bijvoorbeeld recepten aan het zoeken bent voor je nieuwe slow cooker, zet je ze daar allemaal bij elkaar. Vroeger moest je iets overschrijven of in een later stadium kopiëren/ knippen-plakken in een verzamelmap of op je eigen PC. Dat laatste kan natuurlijk nog steeds, maar een verzamelmap op internet kan ook handig zijn. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns