Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Voor 3 euro!!! Dat is pas leuk!

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 13:09
Succes hé! En doorzetten, niet te snel de moed opgeven!
Back to Top
Brenmar View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 81
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brenmar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 15:23
Hoi Anita,

Heb het net gezien, ik ben al naar de zeeman geweest om wol te halen. Ook nog in de aanbieding, 5e bol gratis. Dus dat is mazzel.

Ik ga vanavond beginnen.

Bedankt voor je duidelijk uitleg. Ik laat weten doe het is geworden.

Groetjes Brenda
Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2012
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 91
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 16:26
Okee ik ga de sprong wagen, mn eerste echte breiproject! Heb wol gehaald en nu maar proberen!
Hooked on Crochet!
Back to Top
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 16:41
Originally posted by Brenmar Brenmar wrote:

Deze is echt heel leuk!!! Ik ben niet heel handig met breien maar recht moet lukken.
Enne ik woon om de hoek bij de zeeman, ga straks gelijk even kijken. 
Ik zou het ook leuk vinden om er 1 voor mijn dochtertje te maken, die heeft nu maat 116. 
Heeft iemand enig idee hoeveel steken ik dan op moet zetten en hoeveel ik ongeveer moet minderen??
Oja en misschien nog een domme vraag, maar gaat het minderen bij breien ongeveer hetzelfde als bij haken. Misschien eens even op youtube opzoeken.




Brenmar en tip: maak er eerst eentje voor jezelf en meet je eigen breisel. Dan kan je het voor je dochtertje berekenen. :) Een mooi en nuttig proeflapje - want uithalen gaat met deze garen helaas niet.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns