voor als het kouder word |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prachtig
|
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
o die heb ik nog liggen alleen in het bruin maar ik vindt jouw kleur toch mooier
nog bedankt he |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
Koffiebuikje, kun je geen gekleurd garen of lint door sommige gaatjes rijgen? Euroland heeft van dat fliedertjesspul voor een euro per bol.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
nou ik dacht zelf aan om het met fenna garen te doen toevallig vond ik nog 6 bollen bij de wibra
en jullie schreven allemaal als je die nog vind meenemen want ze zijn zo weg in een ander onderwerp geloof ik en met die kleuren lijkt het mij erg mooi maar net wat ik schreef ik vindt deze blauwe kleur ook erg mooi dus deze heb ik ook meegenomen dus wat ik ga doen weet ik nog niet maar het idee magtelt met van dat fliedertjesspul lijkt mij ook erg mooi maar voor een niet ervaren haakster lijkt mij dat wat moelijk ooit heb ik eens ge stokhaakt dus de stok van toen had ik nog en de bezemstel heb ik met poetsen vaker in de handen dus ik doe het maar met de korte |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
Dat fliedertjesspul kun je rijgen door de gaatjes. Zo heb ik eens een sjaal in stokjes en lossen gehaakt en heeft een jongen van 9 fliederspul door sommige rijen gaatjes geregen, met een dikke stopnaald. De eindjes laten hangen als franje. Mooie sjaal voor zijn zusje van 4.
Ik dacht dat je bedoelde dat je zo'n gestokhaakte sjaal had liggen en dat de kleur je minder bevalt, vandaar mijn tip. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
geeft niet magtelt ik vond het toch wel een leuk idee
in iedergeval bedankt voor de tip |
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Heel erg mooi zeg,laat de winter maar komen .
Groet Geerke |
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Wat een prachtige sjaal zeg
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |