|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Rojada ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
![]() Posted: 01 November 2009 om 01:01 |
Hallo, Wie zou mij kunnen helpen met hoe ik een achterpand en voorpand moet verlengen. Ik wil een trui breien voor mijn dochter, maar ik vind hem een beetje kort. Dit is het patroon: http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=s8&a mp;d_id=13&lang=nl Aangezien er in het voor en achterpand steken gemeerderd moeten worden, weet ik niet hoe ik het beste kan verlengen. Ik zou graag willen dat het voor en achterpand 15 cm langer worden. Wie kan mij vertellen hoe ik dit het beste kan doen? Alvast bedankt, Marjolein |
|
Groetjes,
Marjolein. |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Ik zou beginnen met opzetten,en dan ong. 10 steken meer,dan aan iedere kant om de 3cm.1 steek minderen,totdat je 15 cm.hebt en het aangegeven aantal steken,waar zij mee beginnen. je onderkant is dan iets wijder,maar onder de taille is ook meestal iets breder, Als dat bij je dochter niet het geval is ,kan je gewoon met het aantal steken beginnen,wat ze aangeven.En dan b.v je meerderingen doen om de 16 nld.i.p.v. 11 naalden. |
|
![]() |
|
Zonnetje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 278 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
Gewoon langer breien zeker weten
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Ik brei die dan gewoon langer
|
|
![]() |
|
Naneke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 263 |
![]() |
als het een bestaande trui is neem dan een tunischhaakpen,neem elke steek op zo kan je deze gemakkelijk op je brei priem zetten en maar breien voor de gewenste lengte groeten Naneke |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |