Voor "juffendag" |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Mei 2016 om 19:51 |
De kinderen hebben van de week "juffendag", dit jaar haakte ik cupcakes gevuld met chocola...
![]() |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
leuk idee!!!!!
![]() |
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
O dat zullen ze tof vinden!
Gelukkig was het geen leerlingendag, want dan had je er een pak meer moeten maken ;-)
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat een leuke verrassing voor de juffen!
![]() |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
zou ook wel juf willen zijn.
Ze zijn prachtig geworden. zullen ze zeker blij mee zijn. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
juffendag heb ik moeten goegelen. Ken het helegaar niet.
Ze doen dat wel laat op het schooljaar, want over een maand komen de eindeschooljaargeschenkjes er ook al aan. Of vervangt die juffendaggeschenkjes, de eindekadootjes? |
|
|
|
![]() |
|
Juul ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Wat een leuk kado dat zal zeker in de smaak vallen.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Leuk bedacht .
Voor volgend jaar heb ik nog wel vintage zeep voor je als vulling ![]() |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Juffendag had ik ook nog nooit van gehoord maar wel een heel leuk idee die cupcake
![]() |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Heel leuk, daar zullen ze heel blij mee zijn.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Wat boffen jouw kinderen met jouw ideeënkracht, ziet er super leuk uit.
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Ze zien er heel leuk uit
|
|
![]() |
|
Dansk ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Heel leuk om te krijgen.
Een school kan er voor kiezen om de verjaardagen van de leerkrachten op een dag te vieren, dan heet het juffendag. |
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
Charlotte1234 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Wat een leuk idee!
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Leuk bedacht!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Dank jullie wel, tja...juffendag is inderdaad door school bedacht of in het leven geroepen om de verjaardagen van de juffen te vieren.Ze kiezen dan 1 ochtend, meestal op een woensdag, dan gaan ze spelletjes doen met de kinderen, snoepen natuurlijk en de juffen krijgen dan een klein kadootje, in sommige klassen doen met alle kindjes een wat groter kado, dit regelt dan een klassenmoeder, das een moeder van een kindje uit die klas die dat soort dingen regelt voor de hele klas.
Dit jaar kozen wij dus voor de gevulde cup cakes. En aan t einde van t jaar iets geven aan de juf is maar net wat jezelf wilt. Aangezien er 4 op school zitten vind ik 1x een kadootje wel genoeg. Ze hebben zo ie zo 2 juffen en ze hebben ook nog een stage juf vaak, reken maar uit..... ![]() |
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1765 |
Wow héél mooi!
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Erg leuk.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Erg leuk. In mijn tijd was geen juffendag. Kreeg soms met mijn verjaardag een cadeautje van leerlingen en ik trakteerde. Maar niks te spelletjes, gewoon les geven en les krijgen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Wat leuk Marion!!!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |