Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvoor perle en toverbloemenprinses

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2008 om 18:46

Ja,Amberke is zo'n lieveke!

Ellen is terug wat anders ,hé.En inderdaad,zo'n dagen zijn voor haar niet zo haar dada.De kerk(het gebouw en de bijbel maken haar zo bang)Want dingen die je niet kunt zien?God?H.geest?Ze is er zo bang van.Want ze denkt steeds dat ze mischien iets denkt dat niet mag en ze gestraft zal zijn.En wat is er erger dan dat iemand boos op je is en je het gevaar niet kunt zien aankomen.

Heeft ze anders ook heel veel.Ze komt niet graag buiten,blijft liefst binnenshuis en probeert zoveel mogelijk haar gedachten te bedwingen door andere impulsen toe te laten zoals pc(sims spel)waar ze het verhaal zelf kan bepalen ofwel playstation wat haar meesleurt en zodanig kan ze dan niet echt rare dingen(zo noemt ze het) denken.Het moeten wat overweldige dingen zijn anders is de afleiding niet sterk genoeg om te stoppen met denken,voelen en zelfs horen of zien!

Ze staat nu op wachtlijst om tja...hoe moet ik het noemen?Te proberen leren dat er dingen zijn die echt zijn en dingen die niet echt zijn.Ze word in november 14 jaar.

We moeten proberen te voorkomen dat psyhotisch de bovenhand krijgt boven autisme.Maar hoe doe je dat?De spoken komen en gaan en zijn zo onvoorspelbaar.Smetvrees is momenteel enorm aanwezig waaruit we afleiden dat ze het enorm zwaar heeft.Medicatie neemt ze,maximum en meer kan haar lichaam niet aan.Duizelig,evenwichstoornissen,hoofdpijn,enzv.

Zelf vind ze haar spoken enorm erg,zwaar om te dragen,ik probeer haar zo veel mogelijk te begrijpen,steunen en toch ook haar te doen doen beseffen wat echt is en wat niet en dat ze zich zoveel dingen inbeeld die er niet zijn maar ieder moment is een momentopname en onmiddelijk daarna is alles weer als voordien.Dan begint ze weer(te mompelen want ze vind het heel vervelend om steeds dit te denken en te voelen) met ik wil papa een knuffel geven maar ik mag niet...ik denk dat hem dan iets zal overkomen en we zijn weer terug bij af.

Waarom ik dit allemaal schrijf weet ik eingenlijk niet,niets veranderd daarmee.Enkel het intense trieste gevoel die dan de overhand krijgt binnenin mij.ik ben een 6-8 tal weken geleden gestopt met mijn medicatie (suspillekes die zorgen dat je minder triestig word)maar ik moet het zonder kunnen en doe dit nu ook!Alhoewel ik moet zeggen dat ik soms het héél moeilijk heb.

Alle breiwol heb ik op zolder (naaikamer)gebracht en momenteel kom ik er niet meer binnen(kan er ook bijna niet meer binnen)Heb er geen tijd voor,geen zin in en de muze is op!Laatst las ik ergens dat de nieuwe bergere de france in frankrijk was voorgesteld en dat hij super was(modellen en de nieuwe draden)Daar kijk ik naar uit in de hoop dat die mij terug actief maakt op gebied van breien enzo.

Hopelijk word het vlug zomer,en komt de zon!!!!Vele groetjes,Perle.

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2008 om 20:20
Hallo Perle dat is ook niet niks allemaal misschien helpt het je een beetje door het hier op te schrijven ik vind het erg knap van je dat je het zonder medicijnen doet want je hebt het niet makkelijk hopelijk komt de zon snel door dat is voor iedereen fijn en misschien voel je je dan iets minder triest een dikke  voor jou
groetjes Thea
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2008 om 07:56

hoi perle en je lieve dochters,

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2008 om 09:06

lieve perle, een moeilijke periode nu...  Ik snap dat je zonder medicatie wil, maar als het niet gaat dan is het zo... Probeer af te wegen wat zwaarder weegt... (ik ken het probleem) Misschien is dit niet het goede moment, ik weet het niet...

De kindjes, werk, en alle zorgen om alles... dat is inderdaad niet opgelost met een pilleke... Maar een mama die triest is en geen muze heeft, dat moet ook niet te lang duren...

dikke kus voor je!

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2008 om 07:30

Hoi lieve Perle, ikmoest even weer bijlezen hier en je hebt het niet gemakkelijk maar je bloemenprinses helemaal niet natuurlijk. Ik hoop dat het allemaal een beetje in het gareel komt, en dat je dochter geholpen kan worden om het laten we maar zeggen, iets minder zwaar heeft hè. Dan wordt het voor jou ook weer iets gemakkelijker. Sterkte in elk geval!

All you need is love.

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2008 om 08:42

Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt Perle.......wat voor je ene kind een tijd van vreugde en trots is, is voor het andere een moeilijke donkere dag......en je wilt zo graag dat al je kinderen gelukkig zijn hé.

Als je daar dan af en toe medicijnen voor nodig hebt, om zelf een beetje vrolijk te blijven, wat voor beide meisjes natuurlijk het beste is, hoef je je daar niet bezwaard door te voelen. Dat is echt geen teken van zwakte hoor.

En schrijf het hier maar van je af, dat lucht ook wel op, en wij luisteren met een dikke .

Antonia
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2008 om 13:22

Hoi Perle, gefeliciteerd met de communie van je dochter. Loop een beetje achter met lezen en zag het nu pas. Ik hoop ook dat je andere dochter het binnenkort wat minder zwaar heeft als ze "eindelijk"van die wachtlijst af komt. voor jullie allemaal

Photobucket

GROETJES ANGELA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns