Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Voor Wil en Dotteke, en even een update

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gamble82 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gamble82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Voor Wil en Dotteke, en even een update
    Posted: 10 December 2010 om 16:45
Het is tijd voor een nieuwe update, ondanks dat ik op het moment niet echt tijd kan vinden om te reageren hier, lees ik nog wel af en toe bij. Hiervoor een hele dikke Sorry voor iedereen!!!!!

Eerst Wil? Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte de komende tijd!

Dotteke? Ik wil je even een dikke pluim geven! Je doet zo je best en fijn dat er nu duidelijkheid is. Ik wou dat wij hier al zo ver waren.

Je bent een topmama die ontzettend hard voor dr kids knokt zo te lezen, ookal gaat dat af en toe ten koste van jezelf, maar ooit moet alle tijd, energie en moeite toch eens beloont worden.... Misschien nu een stap verder in de goede richting en positief blijven denken meis!!!

Hier zijn we nog steeds geen stap verder met de oudste, wel elke dag contact met de instanties, omdat onze zoon steeds moeilijker te handhaven is thuis. Ik heb zelfs op het punt gestaan om te zeggen dat ik het niet meer trek en dat ze maar een pleeggezin moesten gaan zoeken. Toch maar weer doorgezet en met wat extra hulp is hij nu nog steeds thuis.
Ik ben heel erg moe en verdrietig, de instantie die de onderzoeken zou doen heeft een wachtlijst van bijna 2 jaar en er gaat nu weer naar een andere instantie gezocht worden. Als ik heel eerlijk moet zijn, ben ik heel nerveus voor de toekomst.... We hebben nu na 2jr bij jeugdzorg lopen niets bereikt, geen verbetering gezien en nog steeds geen diagnoses, zo moeilijk als je dan ziet dat een buurjongetje in januari is aangemeld, nu al de onderzoeken heeft gehad en de diagnoses heeft en na de kerstvakantie al naar het aangepast onderwijs kan.... T enige wat ik krijg te horen dat het een erg lastig verhaal is en dat mijn zoon alle onderzoeken en evt. therapieën alleen bij de instantie met de ellenlange wachtlijst kan doen, omdat hij daar meteen goed zou zitten....
Tot zover even mijn update, ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen en mee te krijgen en te reageren, maar helaas lukt dat niet helemaal op het moment.

Dankjewel voor het lezen, het is fijn dat je toch even ergens je verhaal kan neertypen en dat je even "gehoord"word.

Zodra we een beetje uit de mallemolen zijn hoop ik dan ook een tuinfeest te kunnen geven voor jullie allemaal in de vorm van een meeting, dat zou mij in ieder geval erg leuk lijken.

Dikke voor ieder die hem nodig heeft en complimenten voor alle mooie creaties die ik de afgelopen weken weer voorbij heb zien komen!

Liefs mij
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 17:35
Kom ik jou even een knuffel geven en sterkte wensen want ook jij bent zo te lezen een top mama
groetjes Marlan
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 20:59

Daar sluit ik mij volledig bij aan Malan hier is een dikke knuffel

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 21:22

ik ben het volledig eens met Marlan en Pralientje

van mij ook een   

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 21:59
die knuffel krijg je net zo hard weer van mij terug

ik vind je een stoere moeder dat je openlijk durft te
schrijven over jullie privé leven die niet helemaal
rooskleurig is om het maar licht uit te drukken.
ik neem mijn petje voor je af dat je zoveel geduld hebt
met instanties.
ik had ze allang aan de haren over de balie getrokken en gezegd dat ze nu moesten gaan opschieten.
ik weet ook wel dat dat niet werkt maar dat je soms zo
ellendig kunt voelen en zo eenzaam als niks je kan
helpen.
ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je snel rust
voor jezelf en de rest van het gezin kunt vinden en
natuurlijk helemaal voor de oudste.
heel veel liefs
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 22:48
Jij krijgt het ook wel zwaar voor je kiezen zeg. En het is ook zeer moedig om het hier allemaal met ons te delen.
Ik hoop voor je dat je zoon dat er toch een oplossing komt. Dat zal voor jou en de rest van je gezin rust gaan geven.
Heel veel sterkte en ook van mij een hele dikke
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2010 om 00:15
Jij maakt ook een moeilijke tijd door!
Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat er toch snel nu een oplossing komt.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2010 om 08:11

ik vind het zo sneu dat als je de stap tot hulp zoeken zet(wat meestal moeite en kracht kost) je dan nog op een lange wachtlijst komt te staan.

Ik vind je dapper en wens je veel kracht en sterkte toe.

dikke knuffel Eugenie

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2010 om 11:04
Originally posted by Eugenie Eugenie wrote:

ik vind het zo sneu dat als je de stap tot hulp zoeken zet(wat meestal moeite en kracht kost) je dan nog op een lange wachtlijst komt te staan.

dikke knuffel Eugenie

Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Groetjes Teunie
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2010 om 13:41
Wens je heel heel veel kracht toe en ik hoop voor jou en je zoon dat er snel goede hulp komt.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2010 om 16:30

hey gamble

ook bij jou zal alles eens op z'n plooi komen , ik weet maar al te goed hoe moeilijk het op momenten kan zijn en dan bedenk ik me soms dat sommige instantie's dit soms niet echt beseffen...als je wilt mag je me altijd persoonlijk mailen om over de moeilijke momenten te praten , ik weet hoe het kan zijn om een steuntje in de rug te krijgen ... ik weet jammer genoeg niet zo veel af van de werking in nl anders zou ik wel eens mee gezocht hebben naar misschien meer mogelijkheden , mijn raad is meer , klamp je niet vast aan 1 instantie maar aan meerdere tot de diagnose vast staat en dan kan je maar pas op 1 richting gaan vestigen van bepaalde hulp . In ieder geval een hele dikke knuffel van mij , veel kracht en als je wilt , ik heb nog heel veel plaats in m'n mailbox en eventueel msn om erover te praten

dikke knuffels en groetjes van mij

Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2010 om 14:23
Originally posted by Teunie Teunie wrote:

Originally posted by Eugenie Eugenie wrote:

dikke knuffel Eugenie

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

ik ook

groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns